کد خبر : 1689218 | 23 خرداد 1399 ساعت 17:20 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

موج مصدومیت بازیکنان به لالیگا رسید

اهمیت استفاده از 5 تعویض، شب گذشته در نخستین بازی از شروع مجدد لالیگا به خوبی خود را نشان داد.

موج مصدومیت بازیکنان به لالیگا رسید

به گزارش "ورزش سه"، 27 اردیبهشت و پیشتر از لالیگا و تمام لیگ های اروپایی، این بوندسلیگا بود که فعالیت خود را  از سر گرفت و تاکنون تیم ها 5 بازی نیز انجام داده اند.

 

 

1502542

 

 

پس از گذشت یک ماه، چیزی که مشخص است، افزایش تعداد مصدومان در تیم هاست. از شب گذشته لالیگا هم پس از سه ماه رسما فعالیت خود را شروع کرد و دو تیم سویا و بتیس به مصاف هم رفتند که با برتری 2-0 سویا تمام شد.

 اکنون با بازگشت این رقابت ها وضعیت جسمانی هر یک از آن ها یکی از نکات قابل توجه خواهد بود و احتمال بالای آسیب دیدگی وجود دارد. در نخستین دیدار که در ورزشگاه سانچس پیسخوان برگزار شد، این موضوع کاملا آشکار بود.

 

 

1502436

 

 

در دربی سویل، چهار بازیکن خواستار تعویض شدند. نخستین بازیکنی که آسیب دید، سیدنی از بتیس بود. او در بین دو نیمه زمین را ترک کرد و فدال جانشینش شد. سپس مونیر الحدادی و اولیور تورس از جولن لوپتگی (سرمربی سویا) خواستند تا تعویض شان کند. مارک بارترا بدشانس تر از همه بود و با آسیب دیدگی اش تیمش را 10 نفره کرد چون روبی، سرمربی رئال بتیس از پنج تعویض خود استفاده کرده بود.

 

لوپتگی در پایان بازی درباره قانون جدید پنج تعویض صحبت کرد و این موضوع را به نفع تیم ها دانست. سرمربی سویا گفت:« اگر پنج تعویض نبود احتمال داشت دو تیم با 9 بازیکن بازی را به پایان برسانند.»

 

 

1502541

دیدگاه‌ها