کد خبر : 1689248 | 23 خرداد 1399 ساعت 19:41 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

دروغ بزرگ تیری آنری در روز قهرمانی بارسلونا!

تیری آنری، ستاره سابق بارسلونا فاش کرد در روز فینال 2009 مقابل منچستریونایتد مصدوم بوده است.

دروغ بزرگ تیری آنری در روز قهرمانی بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم سپری کردن دورانی فراموش نشدنی در آرسنال، تیری آنری هرگز فاتح لیگ قهرمانان نشد و این اتفاق بالاخره در سال 2009 با لباس بارسلونا در فینال رم مقابل شیاطین سرخ رخ داد. حالا تیری آنری مدعی شد به کادر فنی بارسلونا دروغ گفته تا بتواند برای اولین بار قهرمانی در این تورنمنت را تجربه کند.

 

1502569

 

تیری آنری گفت: "من نمی خواهم شبیه آن بازیکنی باشم که همه بگویند خدای من، او مصدوم بود و بازی کرد. من در گذشته در بازی های فراوانی که مصدوم بودم نیز به میدان می رفتم، اما این دیدار فینال برای من بسیار ویژه بود. مردم نمی دانند، اما آن روز تولد دختر من بود و همانگونه که همه می دانند، من هرگز قهرمان لیگ قهرمانان نشده بودم.

 

من به دنبال رقابت کردن بودم و همینگونه که گفته می شد ما این فرصت را داشتیم که فاتح شش گانه شوبم. به قدری مصدوم بودم که نمی توانستم زانوی خود را خم کنم و خوب بدوم، اما در نهایت توانستیم مقابل یونایتد بازی کنم. من می خواستم در آن دیدار به میدان بروم و مجبور شئم دروغ بگویم. از من در مورد وضعیت سلامتی ام سوال شد و من به کادر فنی گفتم در شرایط خوبی قرار دارم. من هیچوقت نمی گفتم آماده نیستم و اینگونه بودم."

دیدگاه‌ها