کد خبر : 1689271 | 23 خرداد 1399 ساعت 22:01 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

ساها:

راشفورد می‌تواند کاپیتان آینده منچستریونایتد باشد

لوئیز ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد، معتقد است که مارکوس راشفورد با تغییر نگرش‌اش، به یک لیدر مناسب برای شیاطین سرخ تبدیل شده است.

راشفورد می‌تواند کاپیتان آینده منچستریونایتد باشد

به گزارش "ورزش سه"، راشفورد بهترین فصل دوران حرفه ای اش را با به ثمر رساندن 14 گل و 4 پاس گل در 22 بازی لیگ برتر پشت سر می گذارد؛ هرچند مصدومیت باعث شد تا برای مدتی از میادین دور باشد و این نگرانی وجود داشت که یورو 2020 را از دست بدهد اما با تعویق بازی ها به دلیل شیوع کرونا، او توانست به آمادگی مطلوب برسد و اکنون آماده است تا در اولین بازی تیمش بعد از شروع مجدد رقابت ها مقابل تاتنهام به میدان برود.

او همچنین در مدت در فعالیت های خیرخواهانه نقش پررنگی داشت و به تهیه سه میلون وعده غذایی برای افراد نیازمند در بریتانیا کمک کرد. ساها معتقد است که راشفورد با چنین عملکردی، نشان داد که می تواند در آینده کاپیتان این تیم باشد.

او به خبرنگاران گفت:" بله، فکر می کنم نگرش، اشتیاق، ثبات واقعی؛ همه اینها کیفیت هایی برای رهبری هستند. شما گفتید که گاهی برای یک مهاجم سخت است که تیم را رهبری کند. اما به سه چیز نیاز است: ثبات، اشتیاق و البته استعداد.

 

1467855

 

آنچه خیلی مهم است، این است که نسبت به مسائل اطراف، فداکاری داشت و دست کسی که نیاز دارد را گرفت و یا سرشان فریاد زد. همه این ها حیاتی است.

آنها به اندازه روزهایی که من بازی می کردم، الگوی این چنینی ندارند. در تیمی که من بازی می کردم، روی کین، فیل نویل، گری نویل، ریو فردیناند، نمانیا ویدیچ، پاتریس اورا، پل اسکولز و رایان گیگز بازی می کردند. شما می توانید روی همه این بازیکنان حساب کنید.

چهار- پنج بازیکن هستند که برای اوله‌گنار سولسشر خیلی مهم هستند. می توانم بگویم که براساس آمار، راشفورد دیگر یک بازیکن جوان نیست چون او واقعا در سن کم به تیم اضافه شد. او یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی انگلیس است. فکر می کنم آمدن مگوایر برای راشفورد خیلی مهم بود زیرا آن جنبه از اعتماد به نفس که او نیاز داشت را به او داد."

دیدگاه‌ها