کد خبر : 1689902 | 26 خرداد 1399 ساعت 20:10 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

چرا راشفورد یک سال زودتر به آکادمی یونایتد رفت؟

مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد، فاش کرد که بعد از صحبت های مادرش با مدیران این باشگاه در مورد شرایط دشواری که او در خانه داشت، آنها زودتر از موعد او را در آکادمی شان پذیرفتند.

چرا راشفورد یک سال زودتر به آکادمی یونایتد رفت؟

به گزارش "ورزش سه"، راشفورد به تازگی با شرکت در یک برنامه خیریه، کمک کرد تا سه میلیون وعده غذایی برای کودکان فقیر بریتانیا تا پایان ماه ژوئن تهیه شود.

او همچنین در نامه ای سرگشاده، از دولت بریتانیا خواست به برنامه تغذیه کودکان که در دوره کرونا آغاز شده بود، پایان ندهد. راشفورد در این نامه در مورد تجربه خود صحبت کرد و سپس در گفتگویی مفصل با بی بی سی، فاش کرد که با صحبت های مادرش با مدیران یونایتد، به جای 12 سالگی، در 11 سالگی به این باشگاه پیوست.

او گفت:" مادرم تنها من را بزرگ کرد. او 5 بچه داشت که همگی در یک خانه زندگی می کردند. برنامه ای که من در باشگاه منچستریونایتد در 11 سالگی شروع کردم، احتمالا باید در 12 سالگی شروع می کردم.

 

1467855

 

این احتمالا به خاطر این بود که می توانستیم محل اسکان نزدیک تری به کمپ تمرینی داشته باشیم و یک مدرسه جدید و او سخت تلاش می کرد تا اینها را جلو ببرد زیرا می دانست که من باید این قدم را بردارم.

من در حال رشد بودم پس باید خوب غذا می خوردم. من باید نزدیک هم تیمی هایم می بودم، در مدرسه جدید و با هم مدرسه ای های جدید. او این تصمیم را وقتی که من 11 ساله بودم، گرفت و منچستریونایتد هم این اجازه را دارد.

به همین دلیل بود که من زودتر از بقیه کار را شروع کردم. این به مادرم کمک می کرد و همین طور من را از شرایطی که در آن قرار داشتیم، دور نگه می داشت. بنابراین، همیشه برای رسیدن به سطح بالا، میزان زیادی از فداکاری لازم است و این کاری بود که ما انجام دادیم."

دیدگاه‌ها