کد خبر : 1689300 | 24 خرداد 1399 ساعت 03:19 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: 30 دقیقه اول، نشانه فوق العاده‌ای بود

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، پس از تساوی 0-0 تیمش مقابل میلان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، اعلام کرد که تنها از 30 دقیقه ابتدایی بازی راضی بود.

ساری: 30 دقیقه اول، نشانه فوق العاده‌ای بود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوسی ها که در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا در خانه میلان به تساوی 1-1 رسیده بودند، در دیدار امشب علی رغم 10نفره شدن حریف از دقیقه 16، نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی 0-0 برسند. ضمن اینکه کریس رونالدو هم یک ضربه پنالتی را در دقیقه 15 از دست داد.

ساری در پایان بازی به رای اسپورت گفت:" واضح است که بعد از سه ماه، برگشتن به کنار زمین و تماشا بازی تیم، حس خوبی دارد؛ حتی اگر بدون تماشاگران شرایط مانند قبل نباشد.

من از نمایش تیم در 30 دقیقه ابتدایی بسیار متعجب و راضی بودم؛ خیلی سریع توپ را به گردش در می آوردیم و کاملا بر بازی مسلط بودیم؛ حتی پیش از کارت قرمز.

بعد از آن، به تدریج ضرباهنگ، شدت بازی و برتری ذهنی ما کاهش پیدا کرد اما در ورزشگاه خالی، چنین خطری وجود دارد. ما خیلی خوب بازی می کردیم؛ فوتبال تک ضرب اما پس از آن آن برندگی را از دست دادیم و بیشتر روی حرکات فردی تمرکز کردیم.

 

1502655

 

نکته مثبت این است که اجازه ندادیم تیم حریف اصلا بازی کند. کمی طول می کشد که از نظر آمادگی و ذهنیت به شرایط 100 درصد برسیم. اگر این را با بازی های پیش فصل مقایسه کنیم که در اوایل جولای انجام می شود، این بدتر از پیش فصل بود زیرا وقفه طولانی تر بود.  باید کمی صبر کنیم اما 30 دقیقه ابتدایی که امروز دیدم، نشانه ای عالی بود."

دیدار امشب اولین باری بود که داگلاس کاستا، رونالدو و پائولو دیبالا در کنار هم در ترکیب اصلی قرار گرفتند. ساری در این مورد گفت:" من از رونالدو خواستم تا بیشتر در مرکز بازی کند. او از این مسئله راضی بود و بازی ای که در حال حاضر نیاز داشت را انجام داد. او احتمالا عادت ندارد که پنالتی را از دست بدهد. وقتی توپ را به قسمت داخلی تیر می کوبید، به هر سمتی ممکن است برود. او بدشانس بود.

فکر نمی کنم چند متر اینور یا آنورتر بازی کردن برای چنین بازیکن قدرتمندی، فرق زیادی داشته باشد. همه تیم در 30 دقیقه ابتدایی فوق العاده بود اما پس از آن همه چیز محو شد."

دیدگاه‌ها