کد خبر : 1689307 | 24 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

چالهان‌اوغلو: میلان عصبانی است، حق‌مان نبود

هاکان چالهان‌اوغلو ستاره آث‌ میلان بعد از حذف این تیم مقابل یوونتوس در نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا گفت از این بابت عصبانی است و یوونتوس را شایسته پیروزی نمی‌داند.

چالهان‌اوغلو: میلان عصبانی است، حق‌مان نبود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دیدار برگشت دو تیم یوونتوس و آث میلان در نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا دیشب در تورین با نتیجه تساوی 0-0 به پایان رسید تا یوونتوسی‌ها به لطف تساوی 1-1 در بازی رفت در سن‌سیرو به فینال راه پیدا کنند، هاکان چالهان‌اوغلو ستاره ترکیه‌ای میلان گفت از بابت حذف تیمش بسیار عصبانی است و مطمئن نیست یووه شایستگی صعود به فینال را داشته باشد.

 

1502667

 

بعد از دیدار پربرخورد دو تیم در ورزشگاه بدون تماشاچی و تساوی بدون گل و در نهایت حذف میلان از کوپا ایتالیا، چالهان‌اوغلو گفت:" ما خیلی عصبانی هستیم چون اگر داور در مورد پنالتی رونالدو VAR را چک کرد باید در مورد اخراج ربیچ هم با VAR مشورت می‌کرد".

 

چالهان‌اوغلو در ادامه صحبتهایش با تلویزیون رای اسپورت گفت:" ما امروز خوب بازی کردیم و تنها چیزی که کم داشتیم یک گل بود. در مجموع دو بازی رفت و برگشت گفتن اینکه کدام یک از این دو تیم واقعا شایسته صعود به فینال بود واقعا سخت است. ولی من معتقدم اگر ما زلاتان، سامو و تئو را امروز داشتیم قوی‌تر بودیم. این البته طبیعی است و بازی‌ با یووه همیشه سخت است ولی دو تیم در هر دو بازی خیلی نزدیک به هم بودند".

 

 

دیدگاه‌ها