کد خبر : 1689332 | 24 خرداد 1399 ساعت 11:30 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

شیاطین سرخ، مشتری اصلی ماشین گلزنی لاتزیو

کالچیو مرکاتو مدعی است باشگاه منچستریونایتد قصد دارد در فصل تابستان برای خرید چیرو ایموبیله مهاجم گلزن و سی‌ساله لاتزیو اقدام کند.

شیاطین سرخ، مشتری اصلی ماشین گلزنی لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ایتالیایی کالچیو مرکاتو مدعی شد باشگاه منچستریونایتد علاقه زیادی به ماشین گلزنی لاتزیو، چیرو ایموبیله، دارد و مصمم است امسال تابستان برای انتقال او به اولدترافورد از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

 

ایموبیله 30ساله در این فصل عملکرد شگفت‌انگیزی داشته. این مهاجم ایتالیایی تا این لحظه در سه جبهه برای لاتزیو گلهای متعددی به ثمر رسانده و رویهم‌رفته در سری آ، کوپا ایتالیا، لیگ اروپا و سوپرکاپ ایتالیا برای لاتزیو 33 بار به میدان رفته و 30 گل به ثمر رسانده. ایموبیله تا اینجا تنها در سری آ 27 گل به ثمر رسانده و در آستانه شکستن رکورد بیشترین گل زده در یک فصل در تاریخ سری آ قرار دارد.

 

1502695

 

درحالیکه پیش از این شایعاتی درباره تمایل لیورپول و ناپولی به جذب ماشین گلزنی لاتزیو مطرح شده بود حالا کالچیو مرکاتو در گزارشی می‌گوید شانس اصلی برای جذب ایموبیله در واقع منچستریونایتد است.

 

این روزنامه ایتالیایی البته در بررسی خود می‌گوید با وجود تمایل بسیار زیاد شیاطین سرخ برای جذب ایموبیله، جدایی او از لاتزیو بعید به نظر می‌رسد به خصوص حالا که لاتزیو در آستانه کسب سهمیه چمپیونزلیگ قرار  دارد و فصل بعد می‌تواند در لیگ قهرمانان بدرخشد.

 

از  قرارداد ایموبیله با لاتزیو سه سال دیگر باقی است و علاوه بر اراده باشگاه لاتزیو برای حفظ باارزش‌ترین دارایی‌اش، کالچیو مرکاتو می‌گوید از  منابعش دریافت که خود او هم اخیرا به مدیران لاتزیو اعلام کرده قصدی برای جدایی از این تیم ندارد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها