کد خبر : 1689334 | 24 خرداد 1399 ساعت 11:29 | 9.8K بازدید | 9 دیدگاه

نامه شجاعی هم بی پاسخ می ماند

مسعود شجاعی بازیکن تاثیر گذار تراکتور با انتشار متنی در صفحه شخصی اش خواستار تعطیلی بازی های لیگ برتر شده است.

نامه شجاعی هم بی پاسخ می ماند

به گزارش "ورزش سه"، درخواست کاپیتان تیم ملی بعد از نامه اعتراض آمیز چهار باشگاه تراکتور – ماشین سازی – نساجی و شهر خودرو بی پاسخ می ماند. البته چهار باشگاه یاد شده نامه خود را به وزارت ورزش و جوانان نوشته بودند اما تاکید دبیر کل فدراسیون فوتبال بر این است برای حفظ آرامش و هم چنین پیگیری بازی های لیگ برتر، سازمان لیگ واکنشی به اعتراض باشگاه ها و هم چنین بازیکنان ندهد.

 

سازمان لیگ بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا که ریاست آن را رییس جمهور بر عهده دارد تصمیم به برگزاری ادامه بازی های لیگ گرفته است. نکته جالب در آخرین جلسه هیات رییسه این بود که باشگاه ها باید با خویشتن داری و هم چنین رعایت پروتکل های بهداشتی سازمان لیگ را در مسیر برگزاری بازی های باقی مانده همراهی کنند به این خاطر که بازی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین بازی های تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی در پیش است و اگر بازی های لیگ برتر تعطیل شود بازیکنان بعد از 6 تا 7 ماه دور از میادین رسمی وارد بازی ها خواهند شد و این به ضرر تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین تیم ملی است.

 

بازی های لیگ برتر از اسفند ماه تعطیل شده است. تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا دوباره شهریور ماه درگیر بازی ها خواهند شد و تیم ملی هم باید مهر ماه دو بازی در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 انجام دهد و برگزاری بازی های باقی مانده لیگ برتر کمک می کند بازیکنان با شرایط جسمانی خوبی در اردوی تیم ها حاضر شوند.

 

دکتر حسن روحانی – رییس جمهور هم به تازگی گفته وارد مرحله سازگاری با کرونا شده ایم. البته او به این نکته اشاره داشته که این به معنی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نیست. به هر صورت به نظر می رسد نامه مسعود شجاعی هم خللی در تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری بازی های باقی مانده لیگ ایجاد نکند.

دیدگاه‌ها