کد خبر : 1691180 | 02 تیر 1399 ساعت 18:55 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

با ارسال دومین نامه؛

تراکتور دوباره پیگیر وضعیت شجاعی در استیناف

مسئولان باشگاه تراکتور برای رفع محرومیت مسعود شجاعی برای دومین مرتبه به کمیته استیناف نامه ارسال کرده اند.

تراکتور دوباره پیگیر وضعیت شجاعی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی و تراکتور در جریان دیدار تیمش مقابل گل گهرسیرجان از زمین بازی اخراج شد و به همین خاطر با مهدی سیدعلی داور مسابقه درگیری لفظی پیدا کرد. با گزارشی که داور علیه شجاعی نوشت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم 3 جلسه شجاعی را از همراهی تیمش محروم کرد تا با منظور کردن کارت قرمز این بازیکن، کاپیتان تراکتور با 4 جلسه محرومیت مواجه شود.


تراکتور پس از دیدار برابر گل گهر سیرجان دو مسابقه دیگر را برگزار کرده و حالا دو جلسه از محرومیت کاپیتان تیم ملی باقی مانده است.


شجاعی و باشگاه تراکتور پس از دیدار برابر گل گهر و اعلام رای، با ارسال نامه ای به کمیته استیناف ضمن اعتراض به رای قبلی خواهان بخشش او شدند اما با توجه به اینکه به زمان شروع دوباره رقابت ها نزدیک می شویم، بار دیگر نامه ای به کمیته استیناف ارسال کرده اند تا این پرونده در دستور کار آنها قرار بگیرد و او بتواند در دیدار برابر نساجی مازندران تیمش را همراهی کند.


بر اساس حکم کمیته انضباطی شجاعی نمی‌تواند تراکتور را مقابل نساجی مازندران و نفت آبادان در هفته بیست و دوم و بیست و سوم لیگ برتر همراهی کند اما مسئولان تراکتور همچنان در انتظار حکم استیناف و بخشش کاپیتان خود هستند تا شاید بتوانند از وجود او در دو بازی اول لیگ هم استفاده کنند.

دیدگاه‌ها