کد خبر : 1689341 | 24 خرداد 1399 ساعت 11:45 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

منتظر رای دادگاه حکمیت ورزش هستمر

سهرابی: مستندی در مورد دوپینگ من وجود ندارد

ملی پوش دوچرخه‌سواری گفت: هیچ سند و مدرکی در مورد تست دوپینگ من وجود ندارد و به همین دلیل از فدراسیون جهانی شکایت کرده‌ام.

سهرابی: مستندی در مورد دوپینگ من وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"؛ مهدی سهرابی در گفت‌وگو با  فارس، در مورد اینکه وضعیت محرومیتش به خاطر مثبت شدن تست دوپینگش به کجار رسید، اظهار داشت: آنچه فدراسیون جهانی اعلام کرده فعلا محروم هستم، اما من در این باره به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کرده‌ام و فدراسیون جهانی باید پاسخگو باشد. هنوز رایی صادر نشده و منتظر هستم.

 

وی ادامه داد: هیچ سند و مدرکی در مورد دوپینگ وجود ندارد و مگر می‌شود با احتمالات کسی را محروم کرد؟  به آنها گفته‌ام به هر طریقی حتی DNA هم شده ثابت کنند که نمونه گرفته شده متعلق به من است. 

 

ملی پوش دوچرخه سواری تصریح کرد: چرا ماموران کنترل دوپینگ که به ایران می‌آیند، تمام آنها روسی هستند. روس‌ها خودشان مشکل دوپینگ دارند، اما از ورزشکاران ایرانی تست می‌گیرند. بیشتر ورزشکاران ایرانی از حق و حقوق خود خبر ندارند و در نهایت محروم می‌شوند. متاسفانه چون ما ارتباطات بین المللی نداریم حق‌مان ضایع می‌شود و هر حکمی بخواهند، می‌دهند.

 

سهرابی در خصوص اینکه نظر فدراسیون در مورد شکایت شما چیست، تاکید کرد: این اتفاق شخصی است و البته اگر کمکی بخواهم فدراسیون راهنمایی می‌کند.

 

رکابزن باسابقه کشورمان در مورد اینکه آیا شما هم از باشگاه شهرداری طلب دارید، گفت:  تا زمانی که من بودم، تمام قرارداد خود را دریافت کردم و بعد از من بود که مشکلات به وجود آمد.

 

دیدگاه‌ها