کد خبر : 1689354 | 24 خرداد 1399 ساعت 12:32 | 38.9K بازدید | 1 دیدگاه

هریستو استویچکوف

توپ‌ طلایم را می‌دهم تا مسی را با جام جهانی ببینم

هریستو استویچکوف، اسطوره فوتبال بلغارستان با ستایش از لیونل مسی می‌گوید حاضر است توپ طلای خود را بدهد ولی شاهد قهرمانی مسی در جام جهانی فوتبال باشد.

توپ‌ طلایم را می‌دهم تا مسی را با جام جهانی ببینم

به گزارش "ورزش سه"، هریستو استویچکوف، اسطوره بلغار با اظهارنظر اخیر خود درباره لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی نشان داد تا چه اندازه به لئو علاقه‌مند است. استویچکوف که می‌گوید دوست مسی است معتقد است تنها افتخاری که فقدانش در کارنامه او احساس می‌شود بالای سر بردن جام جهانی است. استویچکوف می‌گوید آنقدر دوست دارد دوست آرژانتینی‌اش در آن لحظه ببیند که حتی حاضر است کفش طلای خود را بدهد به شرط اینکه مسی با آرژانتین قهرمان دنیا شود. توپ طلایی که استویچکوف در سال 1994 بدست آورده.

 

 

1502727

 

استویچکوف در گفتگو با سوپراسپورتز رادیو ویا ترینیداد گفت:" بارسلونا مهمترین و بزرگترین باشگاه دوران زندگی من بوده و خواهد بود. اینکه وقتی شما و تیم‌تان پیروز می‌شوید خوشحال باشید و وقتی می‌بازید عصبانی، کاملا طبیعی است. بارسا تاریخی 120ساله دارد و ما و لیونل مسی همه بخشی از این تاریخ هستیم. همه می‌دانند کارهایی که لئو در بارسلونا کرده دیگر تکرار نخواهد شد".

 

اسطوره بلغار بارسلونا در ادامه گفت:" من مسی را از وقتی خیلی جوان بود می‌شناسم و می‌دانم که دیگر بازیکنی مثل او نخواهد آمد. از وقتی که او دوازده سیزده ساله بود و من اولین بار دیدمش تا امروز هر چه از او دیده‌ام برایم شگفت‌انگیز بوده. چه از نظر درخشش فوتبالی و چه به عنوان یک مرد بزرگ. او چه از نظر خانوادگی و چه از نظر رفتاری که با خانواده و دوستانش دارد یک الگوی واقعی است. کمک‌هایی که او همیشه به کسانی که به کمک نیاز داشته‌اند کرده هم از او یک انسان واقعی ساخته".

 

1502728

 

استویچکوف در ادامه تمجیدهایش از مسی گفت:" بعضی‌ها فوتبالیست‌های خوبی هستند، بعضی‌ها فوتبالیست‌هایی استثنایی هستند، ولی وقتی شما از اسطوره‌ها صحبت می‌کنید یعنی کسی که مثل و مانند ندارد. من نمی‌خواهم کسی را با دیگران مقایسه کنم و بگویم کی از کی بهتر است. ولی هیچ فوتبالیستی در دنیا نیست که شش توپ طلا داشته باشد. دیر یا زود دوران مسی به پایان می‌رسد. من معتقدم تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر آخرین فرصت بزرگ را برای قهرمانی در جام جهانی خواهد داشت. آنها علاوه بر مسی با حضور ستاره‌هایی مثل لائوتارو مارتینز، پائولو دیبالا، سرخیو آگوئرو و دی‌ماریا تیم خیلی قوی‌ای دارند. من شخصا حاضرم توپ طلای خودم را بدهم تا مسی جام جهانی را بالای سر ببرد".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها