کد خبر : 1689471 | 24 خرداد 1399 ساعت 21:45 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

خاویر پاستوره:

زلاتان، بهترین کاپیتانی است که من داشته ام

خاویر پاستوره، ستاره سابق پاری‌سن‌ژرمن تمجید ویژه از دو بازیکن فعلی و سابق این تیم یعنی نیمار و زلاتان ابراهیموویچ انجام داد.

زلاتان، بهترین کاپیتانی است که من داشته ام

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که انتقال تاریخی نیمار به پاری سن ژرمن با مبلغ 222 میلیون یورو می تواند یک منشا تغییر برای فوق ستاره برزیلی و البته تیم فرانسوی باشد. با این حال نیمار هیچ گاه نتوانسته موفقیت های قبلی در نوکمپ را برای PSG نیز تکرار کند.

 

 

1501699

 

 

با وجود انتقاد هایی که از عملکرد نیمار در پاریسن ژرمن می شود اما هم تیمی سابق او یعنی خاویر پاستوره معتقد است که این بازیکن می‌تواند قابلیت های فوق العاده خود را در تیم فرانسوی به نمایش بگذارد. او در این باره گفت: " او می تواند بهتر از این‌ها عمل کند. من می‌دانم که او خودش را شماره یک می‌داند و توانایی انجام هر کاری را دارد.

 

نیمار اگر احساس خوبی داشته باشد، می تواند به تنهایی تیم را در مسابقات به پیروزی برساند. نیمار این ذهنیت و ویژگی‌ها را دارد که بتواند عملکردی در سطح رونالدو و مسی داشته باشد اما فکر می‌کنم که وی برای این اتفاق باید در جای درست قرار بگیرد."

 

پاستوره درباره زلاتان ابراهیموویچ نیز گفت: " او بسیار قدرتمند است؛ یک مهاجم فوق العاده کامل. من ارتباط بسیار خوبی با او در زمین داشتم و می‌توانم بگویم که زلاتان بهترین کاپیتانی است که من تا به حال داشته ام. او برای هم تیمی هایش تا پای جان می جنگد. فراتر از تکبر ها و غروری که جلوی دوربین نشان می دهد."

 

 

1028074

دیدگاه‌ها