کد خبر : 1689562 | 25 خرداد 1399 ساعت 11:57 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام و فرصت ویژه سهمیه آسیایی در فولاد آره‌نا

تیم فولاد خوزستان باید سه بازی از چهار مسابقه آتی خود را در ورزشگاه خانگی برگزار کند، جایی‌که این فرصت خواهد بود آرزوهای بزرگ این تیم به حقیقت بپیوندد.

نکونام و فرصت ویژه سهمیه آسیایی در فولاد آره‌نا

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولادخوزستان باید اولین دیدار سال ۱۳۹۹ را در ورزشگاه فولاد آره‌نا برابر استقلال تهران برگزار کند، رقابت تیم ششم و چهارم جدول از آنجایی حساس است که دو تیم برای کسب سهمیه و رفتن به رتبه‌های بالاتر تاش می‌کنند تا از غفلت دیگر مدعیان بتوانند استفاده کنند.

 

جواد نکونام که از ابتدای فصل به تیم فولاد پیوست تا به اینجا نتایج خوبی کسب کرده، سه برد از سه بازی آخر نشان می‌داد که تیم وی در نیم‌فصل دوم شکل کامل‌تری به خود گرفته بود اما ماجرای کرونا و تعطیلی لیگ باعث شد تا بیش از سه برد و ۹ امتیاز عاید تیم چغر نکو در نیم‌فصل دوم نشود.

 

حضور فرشاد احمدزاده، پاتوسی، زبیر نیک‌نفس و سینا زامهران تیم فولاد را به تیم پرمهره‌تری تبدیل کرد و البته که این خریدهای جدید نیز عملکرد خوبی از خود نشان دادند. آیاندا پاتوسی هنوز موفق به خروج از کشور خود نشده و تنها غایب تمرینات قرمزپوشان اهوازی است.

 

فولادمردان وضعیت خوبی در جدول دارند و امیدوارند که بتوانند با کسب امتیازات لازم شانس خود برای کسب سهمیه را دنبال کنند. شش سال از آخرین حضور فولاد در آسیا می‌گذرد و قطعا حضور دوباره در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند برای قرمزپوشان برگ برنده‌ای باشد تا به روزهای اوج بازگردد.

 

 

حضور سعید آذری در راس و تجربه بالای وی در باشگاه‌داری یک نکته مثبت و بازوی محرک برای تیم فولاد به حساب می‌آید. هماهنگی آذری با نکونام و حمایت‌های وی قطعا تاثیر مثبت در روند فعالیت تیم خواهد داشت. 

 

مسیر پر پیچ ‌و خم فولاد برای کسب سهمیه از دوبازی خانگی مقابل استقلال و ماشین‌سازی آغاز می‌شود و سپس به قائمشهر می‌رسد، شهری که با نکونام پس از ۲۴ سال به لیگ‌برتر بازگشت و در ادامه قرمزپوشان در خانه میزبان نفت مسجدسلیمان خواهند بود.

 

غیبت آیاندا پاتوسی قطعا برای فولاد سخت خواهد بود اما حضور بازیکنان باکیفیت روی نیمکت دست نکونام را برای استفاده از آن‌ها در ترکیب خود بازگذاشته است تا در غیاب هافبک آفریقایی بهترین چینش را انجام بدهد.

دیدگاه‌ها