کد خبر : 1689583 | 25 خرداد 1399 ساعت 13:25 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

باوجود اظهارات سرمربی مونته نگرویی؛

تاکید باشگاه ذوب‌آهن؛ رادولوویچ بازمی‌گردد!

سخنگوی باشگاه ذوب آهن بار دیگر در مصاحبه ای اعلام کرده که بلیت سفر برای میودراگ رادلوویچ فراهم شده و او به ایران بازخواهد گشت.

تاکید باشگاه ذوب‌آهن؛ رادولوویچ بازمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی این حرف ها از جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن اعلام شده که رادولوویچ در آخرین مصاحبه خود به طور کاملا صریح و شفاف از عدم بازگشت به ایران حرف زده و دلایل خود را نیز به طور کامل شرح داده است.


این مربی مونته نگرویی که مرزهای هوایی کشورش برای سفر به ایران و چند کشور دیگر محدود شده است، می گوید به دلیل نگرانی ای که خانواده اش نسبت به شیوع ویروس کرونا دارند، قصدی برای بازگشت ندارد ولی مسئولان باشگاه اصفهانی موضع دیگری دارند.


احمد جمشیدی در آخرین اظهار نظر خود و در گفتگویی که با ایرانا داشته، اینطور در مورد بازگشت رادولوویچ حرف زده است:« بلیت برگشت به ایران برای این سرمربی تهیه و برای او ارسال شده است.»


وی در ادامه با شایعه خواندن حرف هایی که در رابطه با عدم بازگشت رادولوویچ مطرح است، ادامه داده است:  «این سرمربی تاکنون به شکل کتبی انصراف خود را اعلام نکرده و هیات مدیره منتظر حضور مجدد او در تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه  است اما اگر این سرمربی از ادامه همکاری با ذوب آهن انصراف داد، هیات مدیره باشگاه در همین هفته جلسه‌ای تشکیل می‌دهد و تصمیم گیری می‌کند.»

دیدگاه‌ها