کد خبر : 1689613 | 25 خرداد 1399 ساعت 15:35 | 29.2K بازدید | 2 دیدگاه

سایه روشن ها در شروع مجدد لالیگا

تنها نقطه تاریک بارسلونا در گلباران مایورکا

بارسلونا شب گذشته در بازی برابر مایورکا اولین قدم در از سرگیری لالیگا را خوب و محکم برداشت.

تنها نقطه تاریک بارسلونا در گلباران مایورکا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا شب گذشته توانست در سن مویکس با 4 گل بر مایورکا پیروز شود تا فاصله با رئال را به 5 امتیاز افزایش دهد. بارسا حالا منتظر بازی امشب رئال برابر ایبار است.

تیم کیکه ستین شروعی بسیار خوب در بازی داشت و در طول 90 دقیقه هم به میزبان اجازه خودنمایی نداد. پس از سه ماه وقفه، بارسا نشان داد که به فرم خوب خودش برگشته است و تعطیلی فوتبال کمک خوبی برای ریکاوری ذهنی و بدنی ستاره هایش بود.

نمایش بارسا نکات مثبت فراوانی داشت و البته یک نکته منفی.

 

 

1503022

 

 

شاید بهترین اتفاق برای آبی اناری ها گلزنی مارتین برایثویت بود. خرید دانمارکی جدید بارسا که انتقالش به این تیم سوژه طنز رسانه ها بود، در چند بازی قبلی نشان داده بود که حرف و حدیث ها در مورد غلط بودن انتقالش درست نیست و شب گذشته توانست روی پاس مسی دومین گل بارسا را به ثمر برساند. او که گفته بود به درخشش در بارسا ایمان دارد، حالا در حال بستن دهان منتقدان است. ستین باید خوشحال باشد که برایثوت در حال اثبات ارزش هایش است. او می توانست حتی دومین گلش را نیز برای بارسا به ثمر برساند ولی توپ پس از برخورد به پای دروازه بان راهی کرنر شد.

 

 

1503023

 

 

دومین اتفاق مثبت بازی دیشب برای بارسا درخشش رولاند آرائوخو مدافع جوان اروگوئه ای بود. او که به دلیل غیبت لنگله و اومتیتی توانسته بود به ترکیب اصلی بارسا راه یابد، عضو تیم دوم باشگاه است ولی برابر مایورکا نمایشی امیدوارکننده داشت. هرچند بعید است در ادامه فصل و با بازگشت مدافعان ثابت او به ترکیب اصلی برگردد ولی نشان داد که ستین می تواند در آینده روی او حساب کند.

 

بارسا خیلی زود و در ثانیه 65 توانست گلزنی کند. این نمی تواند چندان هم تصادفی باشد و نشان از این داشت که بازیکنان با چه انگیزه و شوری وارد زمین شده بودند. زننده گل آرتورو ویدال بود که بار دیگر شم بالای گلزنی اش را به رخ کشید. او توانسته 7 گل برای بارسا به ثمر برساند و چهارمین گلزن برتر بارسا هم محسوب می شود. هافبکی که همواره شایعات مربوط به جدایی اش به گوش می رسد.

 

 

1502927

 

 

بازگشت لوئیس سوارز خبر خوب دیگر برای بارسا بود. ستاره اروگوئه ای پس از 5 ماه به میادین برگشته بود و همان مهاجم سریع و شجاع همیشگی نشان داد. بدون هیچ دردی در ناحیه مصدوم که یک موقعیت گل هم خلق کرد.

مسی هم مثل همیشه ستاره بارسا بود که یک گل زد و دو پاس گل داد تا نشان دهد آماده تر از همیشه است.

 

 

1503024

 

 

نکته منفی بازی بارسا به آنتوان گریزمان بر می گردد. ستاره فرانسوی که تابستان گذشته برای جذبش 126 میلیون یورو هزینه شد، هنوز نتوانسته پاسخ انتظارات را بدهد. او نیمه دوم به دلیل نمایش ضعیفش تعویض شد و مارتین برایثویت در زمین ماند تا ثابت شود ستین از نمایش او راضی نیست.

دیگر تعویضی بارسا فرانکی دی یونگ بود که به دلیل آسیب دیدگی درخواست تعویض داد. بارسا سه روز دیگر در نوکمپ میزبان لگانس خواهد بود.

دیدگاه‌ها