کد خبر : 1689634 | 25 خرداد 1399 ساعت 16:36 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

برایثویت:

گلزنی برای بارسا حسی باورنکردنی داشت

مارتین براثیوت از زدن اولین گل برای بارسا بسیار خوشحال است و حس مثبتی دارد.

گلزنی برای بارسا حسی باورنکردنی داشت

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بازی بارسا برابر مایورکا برای مارتین برایثویت خاطره ای خوب به جا گذاشت. ستاره دانمارکی که فوریه گذشته از لگانس به بارسا پیوست، از ابتدا در ترکیب ثابت قرار گرفت و موفق شد گل دوم تیمش را نیز روی پاس مسی به ثمر برساند. این اولین گل او با پیراهن بارسا در پنجمین بازی او برای این تیم بود و البته عجیب اینکه او گلش را نیز جشن نگرفت.

 

 

1503013

 

 

برایثویت در مصاحبه های اخیر خود گفته بود که به بارسا آمده تا سال ها بماند و اینکه حضور او موقتی نخواهد بود. او شب گذشته نشان داد که آبی اناری ها می توانند از خریدی که انجام داده اند، راضی و خوشحال باشند.

برایثویت در پایان بازی گفت:« حسم پس از اولین گل برای بارسا باورنکردنی بود. من و هم تیمی ها خوشحالیم و باید به همین مسیر ادامه دهیم. هر مهاجمی دوست دارد گل بزند. من در این مدت سخت تمرین کرده ام و حالا از هر لحاظ روی فرم هستم. واقعا از اولین گلم برای بارسا خوشحالم.»

 

 

1502911

 

 

برایثویت ادامه داد:« این یک پیروزی مهم بود و توانستیم 4 گل هم بزنیم و گلی دریافت نکنیم. تیم اطمینان بالایی دارد و می خواهیم بازی های بعدی را نیز پیروز شویم.»

 

بازی بی تماشاگر:« شرایط خاصی بود ولی چاره ای نیست جز انجام بازی ها در پشت درهای بسته. در این وضعیت باید کارها را به بهترین شکلی که می توانیم انجام دهیم.»

 

بازی بعدی برابر لگانس:« برای من این یک بازی ویژه خواهد بود چون در این تیم دوستان زیادی دارم ولی در زمین، دوست هم نخواهیم بود.»

 

دیدگاه‌ها