کد خبر : 1689688 | 25 خرداد 1399 ساعت 20:31 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سیمئونه به تساوی نا امید کننده در سن مامس

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است که تیمش می توانست مقابل بیلبائو به پیروزی دست پیدا کند.

واکنش سیمئونه به تساوی نا امید کننده در سن مامس

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید امروز در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لالیگا در ورزشگاه سن مامس مهمان بیلبائو بود و نهایتا با تساوی 1-1 مقابل این تیم متوقف شد؛ موضوعی که باعث شد حتی مسئله کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده نیز برای روخی بلانکو به خطر بیفتد.

 

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید یعنی دیگو سیمئونه در پایان بازی گفت: " هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند. ما شروع خوبی داشتیم اما بعد از آن بیلبائو بهتر عمل کرد و اجازه حمله کردن به ما نداد. سپس آن ها گلزنی کردند ولی ما واکنش خوبی نشان دادیم.

 

 

1503082

 

 

در نیمه دوم به پیروزی نزدیک شده بودیم و حتی آریاس می‌توانست گل برتری را به ثمر برساند. ما می‌توانستیم در استادیومی که همیشه بردن در آن امری دشوار به حساب می‌آید، به پیروزی برسیم. از طرفی فکر می‌کنم که تغییرات در طول بازی به ما انرژی مضاعفی را القا کرد. باید با این شرایط زندگی کنیم و حالا 10 بازی دیگر پیش روی ما خواهد بود."

 

سیمئونه درباره احتمال حضور همزمان آلوارو موراتا و دیگو‌کاستا درون زمین نیز گفت: " با توجه به آنالیز تیم ها و آنچه که در زمین اتفاق می‌افتد، در این باره تصمیم گیری می کنیم. با گذشت زمان آن ها قادر خواهند بود که با یکدیگر همکاری بهتری داشته باشند."

دیدگاه‌ها