کد خبر : 1689691 | 25 خرداد 1399 ساعت 20:45 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلید پیروزی پرگل بارسا از نظر مدافع اسپانیایی

یوردی آلبا، مدافع اسپانیایی بارسلونا معتقد است که گل دقایق ابتدایی باعث شده که این تیم در بازی دیشب مقابل مایورکا به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کند.

کلید پیروزی پرگل بارسا از نظر مدافع اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته و بعد از حدود سه ماه دوباره در چهارچوب رقابت های لالیگا به میدان رفت و از سری مسابقات هفته بیست و هشتم موفق شد مایورکا را به شکل کاملا قاطع و با چهار گل شکست دهد؛ موضوعی که باعث شد جایگاه بلوگرانا در صدر جدول حفظ شود و این تیم کماکان مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی به حساب بیاید.

 

مدافع بارسلونا یعنی یوردی آلبا ضمن خوشحالی از پیروزی این تیم مقابل مایورکا، گفت: " ما بازی را کنترل کردیم و بعد از سه ماه که بازی نکرده بودیم، عملکرد خوبی داشتیم. به ثمر رساندن گل در دقایق ابتدایی بسیار خوب بود و باعث افزایش اعتماد به نفس ما شد. مایورکا می‌توانست کار را دشوار کند اما گل دقایق ابتدایی به ما کمک کرد. حالا 10 فینال دیگر پیش رو داریم و بسیار با انگیزه هستیم."

 

 

1503096

 

 

آلبا در ادامه مدعی شد که برخلاف بسیاری، وقفه به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا به او کمک کرده است. او در این باره گفت: " من احساس خوبی دارم و این استراحت به من کمک کرد زیرا باید از نظر جسمی و روحی ریکاوری می کردم. من چه در تمرین و چه در مسابقه احساس کاملا خوبی داشتم."

دیدگاه‌ها