کد خبر : 1689711 | 25 خرداد 1399 ساعت 22:52 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی جامپ دیدار بارسلونا محروم می شود

لالیگا اعلام کرد در مورد جیمی جامپی که دیشب وارد زمین شد اقدامات قانونی انجام خواهد داد.

جیمی جامپ دیدار بارسلونا محروم می شود


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب بعد از مدت ها به میدان بازگشت و با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با چهار گل مایورکا را مغلوب کند. اما نکته جالب ورود یک فرد به وسط میدان آنهم در شرایطی بود که بازی بدون تماشاگر برگزار می شد. این هوادار که یک شهروند فرانسوی ساکن در مایورکا است، دیشب و در دقیقه 54 دیدار این تیم مقابل بارسلونا وارد زمین شد و در حالیکه قصد داشت با لیونل مسی عکس بگیرد، در نهایت توسط ماموران امنتیتی به بیرون از زمین هدایت شد.

 

1502944

 

چنین تخلفی نه تنها نقض آشکار مقررات مربوط به مسابقات عادی محسوب می شود، بلکه متناقض با پروتکل بهداشتی لالیگا برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در حین انجام بازی های باقی مانده از فصل است.

 

در این بیانیه آمده است: "سازمان لالیگا با توجه به اینکه این یک عمل مجرمانه بوده، اقدام قانونی مناسب را انجام خواهد داد. ما همچنین علاقمندیم این نوع رفتارها که سلامتی دیگران و یکپارچگی رقابت ها را به خطر می اندازد به طور کامل محکوم کنیم."

 

این جیمی جامپ بعد از این اتفاق گفت: "این یک تجربه فوق العاده بود، من بالای یک حصار دو متری پریدم. رویای من این بود که با مسی عکس بگیرم. من به دنبال او رفتم، چند عکس گرفتم، اما پلیس من را مجبور کرد که آنها را پاک کنم."

دیدگاه‌ها