کد خبر : 1689728 | 26 خرداد 1399 ساعت 00:10 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز توان 90 دقیقه بازی نیست

راموس: 10 فینال داریم و باید همه را ببریم

سرخیو راموس یکی از ستاره های رئال در پیروزی 3-1 امشب برابر ایبار بود.

راموس: 10 فینال داریم و باید همه را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید هم مثل بارسا کار خود در شروع مجدد لالیگا را با پیروزی شروع کرد.

کهکشانی ها 3-1 ایبار را از پیش رو برداشتند و فاصله با بارسا حالا به دو امتیاز برگشت. بازی بعدی رئال برابر والنسیا خواهد بود.

 

 

1503168

 

 

سرخیو راموس کاپیتان رئال که امشب زننده گل دوم تیمش بود و در نیمه دوم تعویض شد، به خبرنگاران گفت:« یک مصدومیت جزئی داشتم و برای احتیاط درخواست تعویض دادم. مشکل خاصی نیست و جای نگرانی وجود ندارد.

دوران قرنطینه برای همه عجیب و غیرمنتظره بود. به عنولان کاپیتان رئال می خواهم پیام همدردی برای همه کسانی بفرستم که به خاطر کرونا داغدارند. در خانه ماندن عجیب بود ولی سعی کردیم از آن به خوبی استفاده کنیم.»

 

اولین بازی پس از کرونا:« برای رسیدن به فرم گذشته سخت تمرین کرده بودیم. تیم سعی دارد به بهترین شکل ممکن بازی کند ولی نیاز به زمان بیشتری است. طبیعی است که هنوز توان 90 دقیقه بازی کردن مثل قبل از تعطیلات را نداریم و جدیت و شدت بازی ها کمی پایین است. در نیمه اول عالی بودیم ولی شرایط نیمه دوم متفاوت بود و توان بدنی بازیکنان کمی دچار افت شد تا فرصت های بیشتری را به حریف بدهیم. در مجموع اما خوب بودیم ولی باید بهتر شویم. حالا 10 فینال دیگر پیش رو داریم و برای قهرمانی باید در همه آنها پیروز شویم.»

 

راموس در مورد استفاده از 5 تعویض گفت:« فکر می کنم اینکه می توان از دو بازیکن بیشتر برای تعویض استفاده کرد، به نفع همه تیم هاست و همه سود می برند. دمای هوا بالاست و این تصمیم برای حفظ سلامتی بازیکنان ضروری بود.»

 

 

1503169

 

دیدگاه‌ها