کد خبر : 1689732 | 26 خرداد 1399 ساعت 00:55 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با ایبار

زیدان: هازارد می توانست به راموس پاس ندهد

زین الدین زیدان سرمربی رئال، فداکاری ادن هازارد روی گلزنی سرخیو راموس را ستایش کرد.

زیدان: هازارد می توانست به راموس پاس ندهد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب با برتری 3-1 برا ایبار در شروع مجدد لالیگا، قدم اول را محکم برداشت و حالا 10 بازی سرنوشت ساز دیگر را پیش رو دارد که در یک ماه آتی باید انجام دهد.

تونی کروس، سرخیو راموس و مارسلو گل های رئال را به ثمر رساندند و کهکشانی ها از فردا خود را مهیای بازی پنجشنبه برابر والنسیا خواهند کرد.

 

 

 

1503172

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی امشب گفت:« این یک فوتبال کاملا متفاوت نسبت به گذشته است ولی باید به آن عادت کنیم. در نیمه دوم به زحمت افتادیم و نمی دانم مشکل ما فیزیکی بود یا اینکه صرفا در تمام کنندگی خوب کار نکردیم. نیمه اول اما خوب و کوبنده ظاهر شدیم و در نهایت به سه امتیاز ارزشمند رسیدیم. حالا 10 بازی دیگر پیش رو داریم و باید در آنها پیروز شویم.»

 

زیدان ادامه داد:« نیمه اول به سه گل رسیدیم و شایسته اش بودیم. همه عالی کار کردند ولی نیمه دوم کمی بازی را آسان گرفتیم. تعویض ها همه ضروری بودند. اولین تعویض راموس بود که کمی احساس مصدومیت می کرد. هازارد هم مدت ها به دور از بازی بود؛ با این حال معتقدم تعویض ها روند بازی ما را دچار افت نکردند. بازیکنان رئال همه قهرمانند و به خوبی با شرایط جدید آگاه هستند. این باید در ذهن همه قرار بگیرد که باید با همین شرایط تا پایان بجنگیم و پیروز شویم.»

 

بازگشت هازارد:« اگر تمام 90 دقیقه را بازی می کرد، شاید نمی توانست در یک فرم ثابت ظاهر شود ولی در همان مدتی که در میدان بود، کارش را خوب انجام داد. یک ضربه بد هم خورد اما مشکلی ایجاد نشد. فوتبال همین است و در بین دو نیمه گفت که مشکلی ندارد. هر بازیکنی که از مصدومیت بر می گردد، کمی ترس و استرس دارد و این طبیعی است.»

 

 

1503169

 

 

رودریگو در ترکیب ثابت:« او بازیکن رئال است و در نهایت انتخاب ترکیب با من است. این یک تصمیم فنی از جانب من بود.»

 

نیمکت نشینی آسنسیو:« او رفته رفته بهتر خواهد شد و هنوز بازی های زیادی پیش رو داریم و باید مهیای آنها شود. روی مارکو حساب باز کرده ام.»

 

گرت بیل:« او هم مثل دیگر بازیکنان برای من مهم است و در واقع روی همه حساب می کنم. به بیل هم در بازی های بعدی نیاز پیدا خواهم کرد.»

 

 

 

1503163

 

تقویم فشرده:« کاری می توان انجام داد؟ تیم بسیار خوبی در اختیار دارم و همه مورد اطمینان من هستند. در هر صورت بازی ها فشرده هستند ولی در هر مسابقه 5 تعویض می توان انجام داد که تصمیم خوبی بود. حالا باید استراحت کرده و به بازی بعدی فکر کنیم.»

 

عدم گلزنی مهاجمان:« این مساله نگرانم نمی کند. بازیکنانی در خط حمله داریم که تفاوت ها را رقم می زنند. هازارد می توانست به جای پاس به راموس خودش گلزنی کند ولی فداکاری کرد.»

 

دیدگاه‌ها