کد خبر : 1689751 | 26 خرداد 1399 ساعت 10:50 | 5.5K بازدید | 3 دیدگاه

الهامی: صحبت های من متناقض نیست

سرمربی تراکتور در حالی که در برهه ای خواستار تعطیلی بازی های لیگ برتر شده بود این بار پیشنهاد داده است در بازی های خانگی این تیم 10 هزار تماشاگر در استادیوم یادگار امام حاضر شوند.

الهامی: صحبت های من متناقض نیست

به گزارش "ورزش سه"، به همین بهانه برخی تماشاگران فوتبال در فضای مجازی به او حمله کردند و اشاره به این داشتند که صحبت های متناقض مطرح می کند و ...

 

ساکت الهامی در اینباره به خبرنگار ما گفت: صحبت های من متناقض نیست. در برهه ای گفتم به خاطر اینکه شرایط برای برگزاری بازی های لیگ وجود ندارد همانند برخی از کشورها بازی های را پایان یافته اعلام کنیم تا برای برگزاری بازی های در فصل آینده آماده شویم. با توجه به تعطیلی بیش از 3 ماهه لیگ شک نکنید کیفیت بازی ها در ماه های آینده پایین خواهد بود و تشدید مصدومیت ها را خواهیم داشت و از همه مهمتر برگزاری بازی ها در غیاب تماشاگر هیچ لذتی نخواهد داشت. اکنون اما می گویند شرایط برای برگزاری بازی ها مهیاست. حالا که به زعم دوستان شرایط برای برگزاری بازی ها مهیاست هیچ اشکالی ندارد ما بازی ها را با حضور تماشاگر برگزار کنیم. به خصوص که تضمین می دهیم فاصله گذاری اجتماعی را در استادیوم رعایت کنیم. هم چنین پروتکل های بهداشتی را.

 

گفتنی است تمرینات تراکتور در حالی اینروزها دنبال می شود که 6 بازیکن این تیم به بهانه کرونا در قرنطینه هستند و اشکان دژاگه و مسعود شجاعی هم در تمرینات حضور ندارند. این دو بازیکن به بهانه کرونا خواستار تعطیلی بازی های لیگ برتر شده اند و بیمی از این ندارند که به این بهانه از دستمزد آنها کاسته شود. تراکتور در بازی پیش رو 8 تیر باید میزبان نساجی باشد. هر چند دوران قرنطینه بازیکنان کرونایی تراکتور پیش از بازی با نساجی پایان می یابد اما مشکل اینجاست که این بازیکنان در شرایطی در اردوی تیم حاضر می شوند که 14 روز تمرین نکرده اند و این کار را برای تیم تراکتور و ساکت الهامی سخت می کند.

دیدگاه‌ها