کد خبر : 1689752 | 26 خرداد 1399 ساعت 10:50 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ: امباپه از PSG برود، ستاره اول دنیا می‌شود

لوکا مودریچ برنده توپ طلا و ستاره رئال مادرید می‌گوید کیلیان امباپه برای اینکه روزی به آقای فوتبال دنیا تبدیل شود باید لیگ فرانسه و PSG را ترک کند.

مودریچ: امباپه از PSG برود، ستاره اول دنیا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید و برنده توپ طلا می‌گوید پدیده جوان فوتبال فرانسه، کیلیان امباپه اگر می‌خواهد فوتبالش را به سطحی بالاتر ارتقا داده و روزی به آقای فوتبال دنیا تبدیل شود باید باشگاه فعلی‌اش پاری سن ژرمن را ترک کرده و فوتبال را در لیگی بزرگ دنبال کند.

 

1503209

 

این صحبتها در حالی مطرح شده که اخیرا شایعات زیادی درباره انتقال احتملای امباپه به رئال مادرید، تیم لوکا مودریچ، مطرح است. البته مدیران PSG این شایعات را رد کرده و از عزم خود برای حفظ امباپه خبر داده‌اند.

 

مودریچ در گفتگوی خود با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید امباپه توان و قابلیت این را دارد که از نظر فردی به قله فوتبال دنیا برسد ولی پیش از آن باید به لیگی منتقل شود که از بزرگترین لیگهای دنیا باشد.

 

مودریچ در این باره به گاتزتا گفت:" امباپه همه شرایط لازم برای رسیدن به بالاترین نقطه را دارد. ولی من معتقدم او برای رسیدن به آن نقطه باید به  لیگی برود که یک تیم در آن راحت پیروز نمی‌شود".

 

ستاره کروات رئال مادرید که در سال 2018 برنده جایزه توپ طلا شده در ادامه این مصاحبه درباره آینده خود هم صحبت کرد و گفت:" من مطمئنم که تا دو سال دیگر می‌توانم در بالاترین سطح ممکن فوتبال بازی کنم. بعد از آن هم باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید".

 

 

دیدگاه‌ها