کد خبر : 1689769 | 26 خرداد 1399 ساعت 11:51 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهمان ناخوانده نظرسنجی بهترین های آسیا(عکس)

محرمی، حیدری و شیرزادی سه مدافع ایرانی هستند که در نظرسنجی برترین‌های آسیایی ۲۰۱۷ قرار گرفتندتا دوباره علاقمندان دو باشگاه سرخ و آبی نظرسنجی آسیایی را گرم کنند.

مهمان ناخوانده نظرسنجی بهترین های آسیا(عکس)

به گزارش ورزش سه ، نکته جالب این نظرسنجی حضور پیمان شیرزادی بازیکن سابق استقلال خوزستان است که در لیگ پانزدهم پیراهن این تیم را برتن کرد و در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ نیز در جمع آبی های خوزستان درخشید. او در پست دفاع چپ بازی می‌کند.

 

شیرزادی اکنون در تیم مدعی صعود به لیگ برتر مس رفسنجان حضور دارد و بعد استقلال خوزستان این بار دومی است که قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر را تجربه می‌کند.

 

در تماس با شیرزادی در خصوص قرار گرفتن نامش در بین منتخبین آسیایی او می‌گوید: من در هر تیمی که حضور داشتم و پیراهنش را برتن کردم به دور از هر حاشیه و حرف و حدیثی تنها و تنها سعی کردم بهترین باشم و کمک کنم تا به همراه سایر هم تیمی‌ها بهترین نتیجه را رقم بزنم.

 

نکته جالب درباره این نظرسنجی حضور دو ستاره سابق سرخابی یعنی خسرو حیدری و صادق محرمی است. این دو نقش پررنگی در صعود تیم های خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ ایفا کردند اما خسرو در نهایت از بازی در نیمه نهایی بازماند و محرمی نیز نتوانست به همراه پرسپولیس به فینال برود.

 

1503221

 

صدرنشینی پیمان شیرزادی در نظرسنجی بهترین دفاع چپ لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷

دیدگاه‌ها