کد خبر : 1689777 | 26 خرداد 1399 ساعت 13:02 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز سانچو به پپ؛ حاضرم به سیتی بیایم

روزنامه سان مدعی است جیدون سانچو به دلیل ناتوانی منچستریونایتد در پرداخت مد نظر دورتموند برای خرید او برای بازگشت به تیم سابقش منچسترسیتی آماده می‌شود.

چراغ سبز سانچو به پپ؛ حاضرم به سیتی بیایم

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد با توجه به اینکه منچستریونایتد برای پرداخت مبلغ 130 میلیون یورویی مد نظر بوروسیا دورتموند برای خرید جیدون سانچو با مشکل مواجه است، ستاره جوان انگلیسی حاضر شده به بازگشت به تیم سابقش منچسترسیتی فکر کند و حالا با پیوستن به آبی‌های شهر منچستر مشکلی ندارد.

 

1503235

 

سان می‌گوید با وجود شایعات هفته‌های اخیر مبنی بر قریب به یقین بودن انتقال سانچو به اولدترافورد، حالا این انتقال از هر زمان دیگری بعیدتر به نظر می‌رسد و سانچو به دوستانش گفته که با توجه به شرایط فعلی، اگر سیتی نسبت به جذب او ابراز علاقه کند، با پیوستن به تیم پپ گواردیولا موافقت خواهد کرد.

 

از منچستریونایتد، لیورپول و چلسی به عنوان تیمهای انگلیسی خواهان سانچو نام برده می‌شود و دورتموند اعلام کرده او را به قیمتی کمتر از 130 میلیون یورو واگذار نخواهد کرد. با اینکه یونایتد همچنان دست بالا را در این معامله دارد ولی شرایط بغرنج اقتصادی ناشی از بحران کرونا باعث شده شیاطین سرخ قادر به پرداخت چنین مبلغی نباشند.

 

1503236

 

در مواجهه با این شایعات دورتموند حالا بیش از پیش نسبت به ماندگار شدن سانچو مطمئن به نظر می‌رسد. مدیران باشگاه آلمانی همین هفته دوباره اعلام کردند که انتظار دارند سانچو فصل آینده هم در تیم‌شان باشد. سانچو این هفته و در جریان پیروزی 1-0 دورتموند مقابل دوسلدورف دوباره به ترکیب ثابت این تیم بازگشت.

 

 

دیدگاه‌ها