کد خبر : 1689824 | 26 خرداد 1399 ساعت 14:35 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

پپ گواردیولا خواهان جدید ستاره مراکشی رئال

در انگلیس این ادعا مطرح شده است که پپ گواردیولا در صورت بخشیده شدن محرومیت سیتی قصد جذب اشرف حکیمی را دارد.

پپ گواردیولا خواهان جدید ستاره مراکشی رئال

به گزارش "ورزش سه"، با تنها 4 بازی دیگر دوران حضور قرضی اشرف حکیمی در دورتموند به اتمام می رسد و او باید به رئال مادرید برگردد، جایی که تنها تا سال 2021 قرارداد دارد. آینده ستاره مراکشی هنوز نامشخص است و باید دید سران رئال در مورد او چه تصمیمی خواهند گرفت.

او در دورتموند 70 بازی انجام داده، 12 گل زده و 17 پاس گل نیز داده است. زیر نظر فاوره و برای دفاع 5 نفره دورتموند، او یک مهره کلیدی است که البته به وی آزادی عمل کامل برای حضور در حملات تیم نیز داده شده است.

 

 

1502520

 

 

در حالی که دورتموند تمایل به خرید دائمی و حداقل تمدید قرارداد قرضی اشرف را دار،  صحبت از علاقه دیگر تیم ها به او نیز مطرح شده است.

از بایرن مونیخ به عنوان یکی از این باشگاه ها نام برده می شود و امروز رسانه های انگلیسی گزارش دادند که پپ گواردیولا سزمربی سیتی هم در دوراهی جذب نلسون سمدو از بارسا یا اشرف از رئال قرار دارد.

 

پپ به دنبال جذب یک مدافع راست با قابلیت های هجومی است و برای این مهم، روی اشرف نیز نظر مثبت دارد. رقم 60 میلیونی انتقال او برای سیتی چندان بالا نیست و در حال حاضر این باشگاه در انتظار حکم دادگاه حکمیت ورزشی در مورد محرومیت دو ساله از حضور در لیگ قهرمانان است.

در صورت نتیجه بخش بودن فرجام خواهی سیتی، پپ باید تصمیم نهایی در مورد جذب اشرف یا سمدو را به سران باشگاه اعلام کند. گفته می شود او روی ستاره مراکشی رئال نظر مثبت تری دارد.

 

 

1498868

 

دیدگاه‌ها