کد خبر : 1689827 | 26 خرداد 1399 ساعت 17:27 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی کاراگر:

مورینیو برای موفقیت قانون را هم زیر پا می گذارد

اسطوره لیورپول معتقد است ژوزه مورینیو تاتنهام را به بهترین شکل برای از سرگیری لیگ برتر تمرین داده است.

مورینیو برای موفقیت قانون را هم زیر پا می گذارد

به گزارش "ورزش سه"، روحیه رقابت طلبی ژوزه مورینیو نزدیک بود برای تاتنهام در دوران قرنطیه گران تمام شود. مورینیو با زیر پا گذاشتن قوانین قرنطینه تانگوی اندومبله ستاره فرانسوی تاتنهام را در پارکی در لندن تمرین داد و به او سسنیون و داوینسون سانچس هم اضافه شدند. ساعاتی پس از انتشار تصاویر آنها، مورینیو مجبور به عذرخواهی شد و باشگاه نیز به او تذکراتی جدی داد.

مورینیو که چندی پیش هدایت تاتنهام را برعهده گرفت، نتوانسته نتایج مورد انتظار را کسب کند ولی 9 هفته پایانی که پس از وقفه ای سه ماهه و از هفته پیش رو به انجام خواهد رسید، می تواند نجات بخش آقای خاص و تیمش باشد.

 

 

1496417

 

 

جیمی کاراگر اسطوره لیورپول در مورد این اقدام مورینیو به اسکای اسپورتس گفت:« این همان مورینیو همیشگی است. او قوانین قرنطینه را زیر پا گذاشت و حتی واکنش منفی باشگاه را نیز موجب شد ولی مورینیو از آن دسته مربیانی است که همیشه به دنبال راهی برای پیشی گرفتن از رقباست  و برای این کار حتی حاضر است قوانین را هم زیر پا بگذارد. مطمئنم که او تمام سه ماه را به این فکر می کرده که چگونه می تواند تاتنهام را به رتبه چهارم برساند.»

 

 

1499336

 

 

کاراگر ادامه داد:« تاتنهام می تواند به رتبه چهارم برسد و مورینیو هم این را می داند. آخرین بازی های تاتنهام قبل از تعطیلی لیگ وحشتناک بد بودند. نمایش این تیم برابر برنلی اسفناک بود و سپس در جام حذفی برابر نوریچ حذف شدند و با شکست از لایپزیش با لیگ قهرمانان هم وداع گفتند. همین نمایش های ضعیف باعث شده تا مورینیو عصبانی شود. برای او 9 بازی پیش رو حکم یک فصل جدید را دارند و او می خواهد تیمش را به لیگ قهرمانان برساند. مورینیو تاتنهام را تا حد مرگ تمرین داده تا در اولین بازی با برتری بر یونایتد به فاصله یک امتیازی این تیم برسند.»

دیدگاه‌ها