کد خبر : 1689903 | 26 خرداد 1399 ساعت 22:29 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

ریموند دومنک:

بنزما نسبت به امباپه یک مزیت دارد

ریموند دومنک، سرمربی سابق تیم ملی فرانسه به شدت هوادار کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید است.

بنزما نسبت به امباپه یک مزیت دارد

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما در سال های اخیر و به علت مشکلات حاشیه ای قادر به بازی کردن برای تیم ملی فرانسه نبوده، اما این تیم در غیاب او نیز نتایج فوق العاده ای گرفته است. اما دومنک علاقه زیادی به مهاجم باتجربه رئال مادرید داشته و معتقد است او مزایایی نسبت به کیلیان امباپه، پدیده پاری سن ژرمن هم دارد.

 

1488295

 

ریموند دونمک گفت: "کریم بنزما مهاجمی قاتل نیست، اما می تواند با توپ حرکت کند. او در رئال مادرید چنین فرمی به خود گرفت و از نظر من بنزما یک ورزشکار فوق العاده و قدرتمند از نظر ذهنی است. بنزما مانند بازیکنان بزرگی مانند میشل پلاتینی در یوونتوس یا اریک کانتونا در منچستر یونایتد خواهد بود. بنزما کامل ترین مهاجم فرانسه در حال حاضر است، زیرا بازیکنی همه فن حریف محسوب می شود و از لحاظ فنی بالاتر از حد متوسط ​​است.

 

مزیت بنزما نسبت به کیلیان امباپه این است که او ده سال از او بزرگتر است و البته امباپه نیز می تواند طی یک دهه آتی چنین کارنامه ای از خود بر جای بگذارد. بنزما بازیکنی است که می تواند برای دیگر بازیکنان فضاسازی کرده و همچنین از حرکات آنها برای قرار گرفتن در موقعیت گلزنی بهره گیرد. او واقعا جایگاه خود را در این 9 سال و نیم پیدا کرده و در هنگام دویدن نسبت به دیگران هوش بیشتری دارد."

دیدگاه‌ها