کد خبر : 1689931 | 27 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش فیفا به ترامپ: دعوت به عقل سلیم

فیفا در واکنش به توییت‌های اخیر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا درباره فوتبال، خواهان احترام متقابل و استفاده از عقل سلیم شد.

واکنش فیفا به ترامپ: دعوت به عقل سلیم

به گزارش "ورزش سه"، فیفا به توییت‌های اخیر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره فوتبال واکنش نشان داد. ترامپ اخیرا با انتشار توییت‌هایی گفته بود اگر فوتبالیست‌ها در آمریکا در زمان پخش سرود ملی این کشور پیش از شروع مسابقات زانو بزنند، دیگر فوتبال تماشا نخواهد کرد.

 

1502959

 

توییت‌های ترامپ بعد از آن منتشر شد که فدراسیون فوتبال آمریکا اعلام کرد بازیکنانی که در زمان پخش سرود ملی زانو بزنند را جریمه نخواهد کرد. پیش از این از زمانی که مگان راپینو ستاره تیم ملی زنان آمریکا تصمیم گرفت در همبستگی با کالین کپرنیک ستاره فوتبال آمریکایی، در جریان پخش سرود ملی این کشور زانو بزند قانونی مبنی بر جریمه این کار تصویب شده بود. ولی فدراسیون آمریکا حالا می‌گوید به زودی این قانون را لغو خواهد کرد.

 

اما فیفا در واکنش به توییت‌های ترامپ خواهان احترام متقابل و استفاده از عقل سلیم شد. فیفا در بیانیه خود اعلام کرد:" فیفا مشوق رواداری، احترام متقابل و استفاده از عقل سلیم در زمان مواجهه با مسائلی به این اهمیت است. فیفا در مقابل انوع و اقسام تبعیض در فوتبال سیاست رواداری صفر را دنبال می‌کند و این در قوانین فیفا آمده است. همه ما باید در کنار هم ایستاده و به نژادپرستی و خشونت نگه بگوییم".

 

 

دیدگاه‌ها