کد خبر : 1689544 | 25 خرداد 1399 ساعت 10:38 | 32.4K بازدید | 4 دیدگاه

دعوای ترامپ و فوتبال ادامه دارد

خشم ترامپ از تصمیم فدراسیون فوتبال آمریکا

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید بعد از تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال این کشور درباره پخش سرود ملی، دیگر مسابقات فوتبال آمریکا را تماشا نخواهد کرد.

خشم ترامپ از تصمیم فدراسیون فوتبال آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه فدراسیون فوتبال آمریکا اعلام کرد تصمیم گرفته فوتبالیست‌های این کشور را در زمان پخش سرود ملی مجبور به ایستادن نکند، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده از این تصمیم فدراسیون به شدت انتقاد کرده و گفت دیگر مسابقات فوتبال آمریکا را تماشا نخواهد کرد.

 

1502959

 

آمریکا از زمان کشته شدن جرج فلوید توسط پلیس این کشور دستخوش تظاهرات و آشوب شده و بسیاری از فوبتالیست‌های دنیا در این مدت با تظاهرکننندگانی که خواهان برچیده شدن نژادپرستی هستند ابراز همبستگی کرده‌اند. در میانه این همبستگی‌ها فدراسیون فوتبال آمریکا اعلام کرد که بازیکنانش از این پس مجبور نیستند در زمان پخش سرود ملی بایستند. عده زیادی از ورزشکاران اخیرا در ابراز همبستگی با اعتراض‌ها، به جای ایستادن، در زمان پخش سرود ملی آمریکا زانو می‌زدند.

 

ترامپ که به نظر می‌رسد از این تصمیم خشمگین شده نارضایتی خود را از طریق یک توییت نشان داد و گفت دیگر مسابقات فوتبال آمریکا را تماشا نخواهد کرد.

 

1502958

 

ترامپ در توییت خود نوشت:" من دیگر تماشا نمی‌کنم. به نظر می‌رسد NFL هم دارد در همین مسیر حرکت می‌کند. ولی من حاضر به تماشای چنین چیزهایی نیستم".

 

این توییت ترامپ در تایید توییت دیگری است که توسط مت گتز، نماینده جمهوریخواه ایالت فلوریدا منتشر شده است. او در توییت خود نوشته:" من ترجیح می‌دهم آمریکا تیم فوتبال ناشته باشد تا تیم فوتبالی داشته باشد که نخواهد در زمان پخش سرود ملی بایستد. وقتی پرچم ما به اهتزاز درمی‌آید، اگر حاضر نیستید در مقابل آن بایستید، نباید با  لباس ملی ما در تیم ملی ما بازی کنید".

 

 

دیدگاه‌ها