کد خبر : 1689933 | 27 خرداد 1399 ساعت 09:56 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

توپچی ها پیشتاز مذاکره برای جذب مسی ایرانی 

آرسنال و آرتتا به دنبال انتقال آزمون به لندن

آرسنال درحال انجام کارهای انتقال "لیونل مسی ایرانی" با کمک تفنگدار سابق آندری آرشاوین به لندن است.

آرسنال و آرتتا به دنبال انتقال آزمون به لندن

به گزارش" ورزش سه" به نقل از سان، طبق گزارش ها آرسنال در حال مذاکره برای آوردن سردار آزمون به ورزشگاه امارات با باشگاه زنیت سن پترزبورگ است.


این بازیکن 25 ساله که به او لقب "لیونل مسی ایرانی" داده شده پیش از این علائق باشگاه هایی چون لیورپول و سلتیک را به خود کرده بود و حالا گفته می شود توپچی ها برای جذب این بازیکن از همه جلوتر هستند.


در این بین آندره آرشاوین مهاجم سابق تیم ملی روسیه و باشگاه آرسنال نقش مهمی را برای انتقال آزمون و امضای قرارداد با آرسنال ایفا می کند. به نقل از رسانه های ناپل، غول های شمال لندن طی اقدامی برای امضای قرارداد با آزمون با آرشاوین در ارتباط هستند.

 

1503367


آرشاوین در حال حاضر مسئولیت نقل و انتقالات را در باشگاه روسی دارد و ادعا شده که آرتتا امیدوار است که دوستی با همتیمی سابقش بتواند منجر به امضای این قرارداد شود.


گفته می شود که مذاکرات در حالی انجام می شود که آرتتا قصد دارد در این پنجره نقل و انتقالاتی یک مهاجم را به تیمش اضافه کند. این گزارش همچنین اضافه می کند: آرسنال اما به یک موضوع نیز فکر می کند، اینکه آزمون می تواند با لیگ برتر تطبیق پیدا کند یا نه؟


با این وجود اگر آرسنال تصمیم داشته باشد برای جذب سردار بیشتر پیش برود آرشاوین کمک بزرگی برای آن ها خواهد بود. در کنار آرسنال ، وستهم و لستر نیز در لیست باشگاه های علاقمند به سردار هستند.

دیدگاه‌ها