کد خبر : 1689977 | 27 خرداد 1399 ساعت 12:39 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

رادولوویچ قصدی برای بازگشت ندارد؛ 

رونمایی از یک سند دیگر علیه رادولوویچ

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از ایمیل ارسالی به پلیس فدرال آلمان رونمایی کرد تا به نوعی پاسخ منتقدانش را داده باشد و بهانه ای برای رادولوویچ باقی نگذاشته باشد.

رونمایی از یک سند دیگر علیه رادولوویچ

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته خبری در یکی از رسانه های اصفهانی با عنوان باگ مسئولان باشگاه ذوب اهن در تهیه بلیت برای رادولوویچ سرمربی تیم منتشر شد.


این خبر به این موضوع اشاره می کرد که ذوب آهن از آلمان برای بازگشت رادولوویچ اقدام بلیت تهیه کرده است و چون شهروندان مونته نگرو نمی توانند به آلمان سفر کنند، باشگاه دچار اشتباه شده است. 


این در حالی بود که ساعاتی بعد جمشیدی سخنگوی باشگاه با اشاره به برخی قوانین در کشورهای اروپایی و آزاد بودن رفت و آمد شهروندان مونته نگرویی به آلمان، تاکید کرد رادولوویچ قصدی برای بازگشت به ایران به دلیل ترس از ویروس کرونا ندارد و در واقع اینکه گفته می شود اشتباه ذوب آهنی ها در تهیه بلیت سبب شده تا رادولوویچ شرایط بازگشت به ایران را نداشته باشد، صحت ندارد.

 

1503459


حالا جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن سند دیگری را نیز در اختیار ورزش سه قرار داده است و از ایمیلی رونمایی کرده که به پلیس فدرال آلمان از سوی باشگاه ارسال کرده است. در این این ایمیل او از پلیس فدرال آلمان به صورت غیر مستقیم در رابطه با امکان سفر رادولوویچ پرسیده و با پاسخ مثبت روبرو شده است.

 

متن این ایمیل که مدیرعامل ذوب آهن در اختیار ما قرار داده است به شرح زیر است:

 

با سلام
به عنوان یک باشگاه ورزشی حرفه ای از جمهوری اسلامی ایران، نظر به شرایط به وجود آمده بدلیل شیوع ویروس کووید-19، تقاضا داریم ما را از امکان سفر شهروندان مونته‌نگرو به دوحه از طریق پرواز ترانزیت در فرودگاه فرانکفورت مطلع سازید. آیا شهروندان غیر حوزه اتحادیه اروپا و شینگن امکان سفر به کشور دیگری از طریق پرواز ترانزیت از فرودگاه فرانکفورت بدون محدودیت و ممنوعیت را دارند؟ 

 

گفتنی است ذوب آهنی در شرایط پیگیر بازگشت سرمربی مونته نگرویی خود هستند که با این مربی نتایج خوبی کسب کرده بودند و از منطقه سقوط جدا شدند ولی رادولوویچ به دلیل شیوع ویروس کرونا و ترسی که خانواده اش از سلامتی او دارند، در چندین مصاحبه خود تاکید کرده قصدی برای بازگشت به ایران ندارد و این موضوع به چگونگی بازگشت این مربی هم ارتباطی ندارد؛ البته تمام این ها مواردی هستند که در یک دعوای حقوقی می توانند کارساز واقع شوند.

 

1503460

دیدگاه‌ها