کد خبر : 1690012 | 27 خرداد 1399 ساعت 14:57 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

فیلیپه لوئیز:

نیمار نمی تواند در فلامینگو فیکس باشد

ستاره سابق اتلتیکو مادرید که حالا برای فلامینگو بازی می کند، ساختار این باشگاه را با بزرگترین های اروپا مقایسه کرد.

نیمار نمی تواند در فلامینگو فیکس باشد

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه لوئیز پس از سال ها بازی برای اتلتیکو سال گذشته به کشورش برزیل بازگشت و پیراهن فلامینگو را به تن کرد.

او با این باشگاه قهرمان لیگ برزیل و نیز جام لیبرتادورس شد و در فینال جام جهانی باشگاه نیز لیورپول را بسیار آزار دادند. لوئیز معتقد است فلامینگو از لحاظ ساختاری چیزی کم از باشگاه های بزرگ اروپایی ندارد و در ترکیب این تیم حتی بزرگترین های دنیا هم نمی توانند به راحتی بازیکن ثابت باشند.

 

 

1414763

 

 

او در این رابطه حتی به نیمار هم اشاره کرد و گفت:« در حال حاضر بازیکنان اروپایی هم به سختی بتوانند در ترکیب فلامینگو قرار بگیرند. معتقدم حتی نیمار هم در این فلامینگو برای فیکس بودن باید بجنگد. ایجاد چنین ساختاری کار دشواری بود که سران باشگاه موفق به انجامش شدند. فلامینگو را حالا می توان با بزرگترین های اروپا مقایسه کرد و افسوس می خورم که 28 ساله نیستم تا بتوانم سال های بیشتری اینجا بازی کنم و جام های بیشتری به دست بیاوریم.»

 

لوئیز ادامه داد:« شیوه تمرینات در فلامینگو مثل تیم های اروپایی است و گروهی فوق العاده زیر نظر یک مربی اروپایی عالی(ژرژ ژسوس) قرار دارند و مدیریت باشگاه نیز کاری استثنایی را انجام داده است.»

 

لازم به ذکر است که نیمار بارها از تمایلش برای پایان دادن فوتبالش در فلامینگو صحبت کرده است.

دیدگاه‌ها