کد خبر : 1690051 | 27 خرداد 1399 ساعت 17:57 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

تدسکو:

رونالدو هم از شوخی های آلگری در امان نبود

دومنیکو تدسکو در جریان یک مصاحبه به تمجید از خصوصیات ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق یوونتوس پرداخت.

رونالدو هم از شوخی های آلگری در امان نبود

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری دوران پرافتخاری را در یوونتوس پشت سر گذاشت و با این باشگاه به 11 جام ارزشمند هم دست یافت. او یوونتوس را به دو فینال لیگ قهرمانان رساند ولی هر دو بار برابر تیم های اسپانیایی(بارسا و رئال) مغلوب شد. در نهایت تابستان گذشته یوونتوس با وی قطع همکاری کرد و مائوریتزیو ساری هدایت بیانکونری را قبول کرد.

 

 

1468317

 

 

آلگری در ابتدای ورودش به یوونتوس چندان مورد استقبال هواداران قرار نگرفت ولی خیلی زود ثابت کرد که مربی لایقی برای قهرمان ایتالیا محسوب می شود.

آلگری ترجیح داد پس از جدایی از یوونتوس یک سال به استراحت بپردازد و هنوز هدایت هیچ باشگاهی را قبول نکرده است با این حال همواره اخباری به گوش می رسد مبنی بر اینکه او قرار است به زودی مربی یک باشگاه بزرگ شود.

 

 

1503541

 

 

دومینکو تدسکو مربی ایتالیایی اسپارتاک مسکو که سابقه هدایت شالکه را هم دارد، سال گذشته بازدیدی از تمرینات یوونتوس داشت و خصوصیات آلگری او را کاملا تحت تاثیر قرار داد.

 

او به وبسایت گل گفت:«آلگری مربی کاریزماتیک و بسیار سرزنده ای است. از روش های مربیگری او و اداره تیمی مثل یوونتوس با آن همه بازیکن بزرگ، واقعا لذت بردم. او در تمرینات فعال و پر جنب و جوش است و با بازیکنانش فوتبال هم بازی می کند. چیزی که توجهم را به خودش جلب کرد، حس شوخ طبعی آلگری بود. او تقریبا با همه شوخ می کرد و سر به سر بازیکنانش می گذاشت. 

حتی کریستیانو رونالدو با آن شخصیت خاصش هم از دست شوخی های او در امان نبود و اگر مثلا در بازی تمرینی موفق نمی شد شوت بزند، آلگری انواع کنایه ها بود که نثارش می کرد.»

 

 

1503542

 

دیدگاه‌ها