کد خبر : 1693255 | 12 تیر 1399 ساعت 11:00 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

رد پیشنهاد مربی‌گری دورتموند توسط مکس آلگری

اسکای ایتالیا می‌گوید مکس آلگری سرمربی سابق یوونتوس پیشنهاد قرارداد دوساله مربی‌گری دورتموند را رد کرده چون می‌خواهد به رویایش یعنی مربی‌گری در لیگ برتر برسد.

رد پیشنهاد مربی‌گری دورتموند توسط مکس آلگری

به گزارش "ورزش سه"، اسکای اسپورتز ایتالیا مدعی شد ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی سابق یوونتوس پیشنهاد باشگاه بوروسیا دورتموند برای بدست گرفتن سکان هدایت این تیم را رد کرده. پیشنهادی که باشگاه آلمانی برای امضای یک قرارداد دو ساله به آلگری داده بود.

 

1507882

 

بر اساس این گزارش آلگری از تاریخ 1 جولای دیگر هیچ تعهد قراردادی نسبت به باشگاه سابقش یوونتوس ندارد و می‌تواند بدون مشکل به تیم دیگری ملحق شود. آلگری یک سال گذشته بدون تیم بود و این مدت را به همراهی با خانواده‌اش گذراند.

 

اسکای ایتالیا در گزارش خود می‌گوید باشگاه بوروسیا دورتموند به آلگری پیشنهاد داده بود که با امضای قراردادی دوساله از تابستان امسال به جای لوسین فاور، سکان هدایت این تیم را به عهده بگیرد. ولی بر اساس این گزارش، آلگری پیشنهاد دورتموند را رد کرده چرا که قصد دارد مربی‌گری را در فوتبال انگلیس دنبال کند.

 

1507883

 

در ادامه این گزارش ادعا شده که رویای آلگری مربی‌گری در منچستریونایتد است اما اگر چنین چیزی در حال حاضر امکان نداشته باشد او به تیمهای دیگر لیگ برتری هم پاسخ مثبت خواهد داد.

 

آلگری 52ساله پنج سال آخر دوران مربی‌گری‌اش را در یوونتوس گذراند و در این مدت هر سال با یوونتوس قهرمن سری آ شد. آلگری پیش از یوونتوس هم مربی‌گری چندین تیم ایتالیایی از جمله آث میلان، کالیاری و ساسولو را در کارنامه داشته.

 

 

دیدگاه‌ها