کد خبر : 1690101 | 27 خرداد 1399 ساعت 21:48 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

بارسلونا فاصله ای تا جذب لائوتارو ندارد

به نظر می رسد لائوتارو مارتینز حالا بیشتر از همیشه در آستانه توافق با بارسلونا قرار گرفته است.

بارسلونا فاصله ای تا جذب لائوتارو ندارد

به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه بارسلونا و اینتر ماه هاست در حال مذاکره برای انتقال لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی به نوکمپ هستند. اینتر اصرار دارد که تنها لائوتارو در صورت پرداخت بند 111 میلیون یورویی قراردادش به فروش می رساند و بارسلونا به دنبال تخفیف گرفتن است. بارسلونا در ابتدا مبلغ 60 میلیون یورو پول نقد به اضافه انتقال چند از بازیکنان به سن سیرو را پیشنهاد داد که مورد توجه اینتر قرار گرفت، زیرا باشگاه ایتالیایی به دنبال دریافت پول بیشتر از این انتقال است.

 

1467978

 

حالا نشریات ایتالیایی مدعی شد بارسا حاضر است با پرداخت مبلغ 90 میلیون یورو به همراه انتقال یک بازیکن با اینتر توافق کند و ترجیح باشگاه اسپانیایی رفتن آرتورو ویدال به سری آ است. جونیور فیرپو، مدافع کناری و جوان بارسلونا نیز از دیگر نام های بود که برای انتقال به اینتر به عنوان بخشی از قرارداد لائوتارو مطرح شد.

 

اینتر نیز بی میل به خرید ویدال نیست و در سال های اخیر بارها شایعاتی در مورد حضور او در ترکیب این تیم شنیده شده، اما ممکن است آنها حاضر به کم شدن 21 میلیون یورو از رقم فروش لائوتارو با گرفتن ویدال نباشند. اما به هر حال به نظر می رسد دو تیم فاصله زیادی با توافق ندارند و احتمالا فصل بعد پدیده آرژانتینی در نوکمپ به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها