کد خبر : 1690199 | 28 خرداد 1399 ساعت 15:05 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

1+1؛ برنامه مسی برای تمدید قرارداد با بارسا

لیونل مسی به زودی قراردادش با بارسا را تمدید خواهد کرد؛ قراردادی که بازهم مشروط است.

1+1؛ برنامه مسی برای تمدید قرارداد با بارسا

به گزارش "ورزش سه"، از اولین تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسا سال هاست که می گذرد و بارها در طی سالیان گذشته قراردادش را تمدید کرده است. فوق ستاره آرژانتینی تنها یک سال دیگر با بارسا قرارداد دارد و امسال می توانست طبق بندی در قراردادش، آزادانه راهی تیمی دیگر شود.

 

 

1502938

 

 

در واقع بارسلونا در آخرین تمدید قرارداد مسی اختیار را بر عهده او گذاشته بود؛ یعنی دقیقا همان روشی که در مورد ژاوی، اینیستا و پویول پیاده شد. اسطوره هایی که این قدرت را داشتند تا خود به دوران حضورشان در بارسا پایان بدهند.

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، مسی که ژوئن 2021 قراردادش به اتمام خواهد رسید، به زودی پای میز مذاکره خواهد نشست و قراردادش را تا 2022 تمدید خواهد کرد. در این قرارداد بند تمدید مشروط تا 2023 نیز گنجانده خواهد شد و همین روش(تمدید های 1+ 1) تا پایان دوران فوتبال او در بارسا پیاده خواهد شد.

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا چندی پیش گفت:« هیچ مشکلی بابت تمدید قرارداد مسی وجود ندارد و او سال های بیشتری را در بهترین باشگاه دنیا بازی خواهد کرد.»

 

مسی شب گذشته هم توانست برای بارسا گلزنی کند تا تعداد گل هایش در لالیگا را به 21 برساند. او در شروع مجدد لالیگا دو گل به مایورکا و لگانس زده و همچون همیشه، بهترین بازیکن بارسا بوده است.

 

 

1503658

 

دیدگاه‌ها