کد خبر : 1690237 | 28 خرداد 1399 ساعت 17:43 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

شکست‌ناپذیر و یکه‌تاز برای دبل در قهرمانی؛

یاران حسینی هر ۲ جام را می‌خواهند! (عکس)

ترابزون اسپور شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی در سوپر لیگ و جام حذفی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یاران سید مجید حسینی پس از برتری ۲ بر یک در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی ترکیش کاپ، شب گذشته در استادیوم شوکرو ساراچ‌اوغلو مسابقه دشواری مقابل فنرباغچه داشتند، اما پس از تساوی یک بر یک در نیمه اول، در ۱۰ دقیقه پایانی موفق شدند دو گل بزنند و به پیروزی ۳ بر یک دست پیدا کنند و راهی فینال جام حذفی شوند.

 

ترابزون اسپور در شرایطی توانست از سد فنرباغچه عبور کند و به دیدار پایانی ترکیش کاپ برسد که در ۱۲ مسابقه رسمی گذشته‌اش هیچ شکستی نداشته و به ۳ مساوی و ۹ برد دست یافته بود و سه‌شنبه شب هم موفق شد این روند فوق‌العاده را با یک برد پُر گل خارج از خانه دیگر ادامه دهد.

 

یاران حسینی علاوه بر صعود به فینال ترکیش کاپ و رسیدن به یک قدمی عنوان قهرمانی، در سوپر لیگ ترکیه نیز شرایط بسیار خوبی دارند و در فاصله‌ی ۹ هفته به پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ صدرنشین هستند که البته در این راه کار دشواری خواهند داشت.

 

ترابزون اسپور در سوپر لیگ ترکیه، در امتیاز ۵۶ با باشاک‌شهیر استانبول برابر است، اما به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم صدر جدول را در اختیار دارد و می‌خواهد برخلاف فصول اخیر این جایگاه را از دست ندهد و علاوه بر قهرمانی در ترکیش کاپ، یک جام دیگر هم در لیگ به دست آورد.

 

1503806

 

1503807

 

 

یاران حسینی با وجود راه زیادی که تا قهرمانی در سوپر لیگ ترکیه دارند، به نظر می‌رسد کار راحتی در فینال جام حذفی خواهند داشت، چراکه آلانیا اسپور و آنتالیا اسپور، یکی از حریفان آنها در مرحله بعد هستند؛ دو تیمی که در این فصل شکست برابر ترابزون اسپور را تجربه کردند.

دیدگاه‌ها