کد خبر : 1690279 | 28 خرداد 1399 ساعت 23:45 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک بازی و ۳ امتیاز تا رسیدن به جام؛

برد لحظه آخری یاران محرمی برای قهرمانی

دینامو زاگرب در حضور ۹۰ دقیقه‌ای مدافع ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر اسلاون بلوپو شد.

برد لحظه آخری یاران محرمی برای قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ یک کرواسی، تیم دینامو زاگرب که همانند دو دیدار گذشته‌اش صادق محرمی را به‌عنوان مدافع راست در اختیار داشت، از ساعت ۲۱:۲۵ امشب در ورزشگاه ماکسیمیر مقابل اسلاون بلوپو رده هفتمی قرار گرفت.

 

یاران محرمی که به دنبال جبران شکست هفته اخیرشان در این دیدار خانگی بودند، در نیمه اول دو گل به ثمر رساندند و با گل به خودی‌ای که در دقیقه ۴۵ زدند، با برتری ۲ بر یک به رختکن رفتند؛ البته آنها یک بار هم در دقیقه ۱۳ توسط کاژیور دروازه اسلاون بلوپو را باز کردند که این گل با بازبینی ویدئویی مردود اعلام شد.

متئوس در دقیقه ۴۹ کار را به تساوی کشید و بازی با تساوی ۲ بر ۲ رو به پایان بود، اما در دقیقه ۹۰ برونو پتکوویچ موفق به گلزنی برای دینامو زاگرب شد تا یاران محرمی به برد ارزشمندی مقابل اسلاون بلوپو دست پیدا کنند و یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

 

1503865

 

دینامو زاگرب با این پیروزی ۷۲ امتیازی شد و فاصله خود با ری‌یکا رده دومی را به ۱۹ امتیاز افزایش داد؛ حالا یاران محرمی برای قطعی کردن قهرمانی‌شان در این فصل نیاز به ۳ امتیاز دیگر در بازیِ بعدی که شنبه شب در خانه‌ی گوریکا برگزار می‌کنند، خواهند داشت تا بدون توجه به نتایج سایر مسابقات به جام برسند.

 

صادق محرمی، مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب که در دو هفته اخیر حضور کامل در ترکیب تیمش داشت، امشب هم در بازی مقابل اسلاون بلوپو تا پایان در زمین بود.

دیدگاه‌ها