کد خبر : 1690286 | 29 خرداد 1399 ساعت 00:52 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست عجیب دورتموند بی انگیزه برابر ماینتس

دورتموند در دیداری حانگی با دو گل مغلوب ماینتس شد تا فاصله اس با بایرن مونیخ افزایش یابد.

شکست عجیب دورتموند بی انگیزه برابر ماینتس

به گزارش "ورزش سه"، دیشب بایرن مونیخ با برتری مقابل برمن قهرمانی خود را مسجل کرد و حالا امشب دورتموند که دیگر انگیزه چندانی نداشت، با دو گل مقابل ماینتس شکست خورد تا حالا نایب قهرمانی این تیم نیز در معرض خطر قرار گیرد. در همان دقایق ابتدایی و روی پاس گریرو، اکسل ویتسل درون محوطه فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او به مدافعان حریف برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 32 این ماینتس بود که بر خلاف جریان بازی به گل رسید. روی ارسال باکو، این بورکات بود که موفق شد با یک ضربه سر محکم دروازه بورکی را باز کند.

 

1503878

 

در اواخر نیمه اول و با ارسال پیسچک، اکسل ویتسل می توانست گلزنی کند که ضربه سر او راهی به دروازه نیافت و نیمه نخست با برتری 0-1 ماینتس به اتمام رسید.

 

ماینتس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود صاحب یک ضربه پنالتی شد که ماتتا موفق شد این موقعیت را تبدیل به گل کند و برتری ماینتس دو برابر شد.

 

در دقیقه 60 ماتتا باز هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت، امت حضور به موقع مت هوملس مانع گل شدن ضربه محکم این بازیکن شد. در دقیقه 75 اشرف حکیمی با یک ضربه ایستگاهی تماشایی دروازه ماینتس را تهدید کرد، اما ضربه او با حداقل اختلاف به بیرون رفت. در ادامه تلاش دورتموند برای جبران نتیجه ای نداشت و آنها با دو گل مغلوب ماینتس شدند.

دیدگاه‌ها