کد خبر : 1690290 | 29 خرداد 1399 ساعت 01:46 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 3 - 0 آرسنال؛ برند لنو نبود فاجعه می شد!

منچسترسیتی 0-3 آرسنال را مغلوب کرد تا شانس نایب قهرمانی اش را افرایش دهد.

سیتی 3 - 0 آرسنال؛ برند لنو نبود فاجعه می شد!

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در شبی که کار چندان دشواری مقابل آرسنال نداشت، با سه گل رحیم استرلینگ، کوین بروین و فیل فودن توانست آرسنال را شکست دهد و در اولین بازی بعد از سه ماه وقفه عملکرد خوبی ارائه داد.

 

در همان دقایق ابتدایی سیتی صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما برند لنو واکنش بسیار خوبی روی ضربه ایستگاهی کوین دی بروین نشان داد و این موقعیت از دست رفت.

 

در دقیقه 15 و روی ارسال گارسیا، انکتاه می توانست دروازه منچسترسیتی را باز کند، اما ضربه او از کنار دروازه ادرسون رد شد و به بیرون رفت. در اواسط نیمه اول استرلینگ با حرکتی تماشایی بیرین را از پش رو برداشت، اما ضربه زیبای او به گوشه دروازه باز هم با واکنش برند لنو همراه شد.

 

در دقیقه 36 این بار داوید سیلوا با حرکتی تکنیکی صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه او نیز توسط دروازه بان آرسنال مهار شد. در دقیقه 40 و با پاس تماشایی دی بروین، استرلینگ در موقعیتی تک به تک قرار گرفت، اما دروازه بان آرسنال این بار نیز مغلوب نشد.

 

1503893

 

اما در نهایت در اوقات اضافی بود بود که داوید لوییز نتوانست دی بروین را مهار کند و پاس او در موقعیتی تک به تک به استرلینگ رسید تا او گل اول تیمش را به ثمر برساند. نیمه نخست با برتری 0-1 سیتی به اتمام رسید.

 

در اوایل نیمه دوم بود که داوید لوییز روی ریاض محرز مرتکب خطا شده و کارت قرمز نیز گرفت تا سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شود. دی بروین این توپ را تبدیل به گل کرد و برتری سیتی دو برابر شد.

 

1503891

 

در دقیقه 60 گابریل ژسوس بعد از گذر از سد گوندوزی اقدام به ضربه زدن کرد، اما   ضربه او از فاصله ای قابل توجه با مهار برند لنو همراه شد. دقایقی بعد و روی همکاری دی بروین و استرلینگ، سیتی می توانست به گل سوم هم دست یابد که ضربه ستاره بلژیکی باز هم با مهار برند لنو همراه شد.

 

در دقیقه 78 این بار گوندوغان فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت، اما مطابق انتظار دروازه بان آرسنال عکس العمل نشان داد. اما در اوقات تلف شده بود که سیتی به گل سوم رسید. فیل فودن موفق شد ریباند ضربه آگوئرو را تبدیل به گل کند تا سیتی در نهایت با نتیجه 0-3 برابر آرسنال به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها