کد خبر : 1690299 | 29 خرداد 1399 ساعت 02:43 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: در مورد ادامه فصل امیدوار شدم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از برتری تیمش در مقابل آرسنال ابراز رضایت کرد.

گواردیولا: در مورد ادامه فصل امیدوار شدم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نزدیک به سه ماه وقفه در فوتبال انگلیس، امشب بازی های لیگ برتر پیگیری شد و سیتیزن ها موفق شدند با ارائه نمایشی درخشان با سه گل آرسنال را مغلوب کنند. پپ گواردیولا در مصدومیت شدید اریک گارسیا در پایان بازی صحبت کرد و مدعی شد شرایط سیتی در این دیدار موجب رضایت او شده است.

 

پپ گواردیولا گفت: "ما واقعا نگران شرایط اریک گارسیا هستیم. البته او خیلی خوب جواب داد اما باید منتظر بمانیم. اریک گارسیا هوشیاری خود را حفظ کرده که این نشانه خوبی است و البته آزمایش های دیگری نیز روی او انجام خواهد شد.

 

1503890

 

در اوایل دیدار مقابل آرسنال خیلی خوب بازی کردیم، همه بازیکنان علاقمند بودند توپ به آنها برسد، انرژی بازیکنان بالا بود و هیچ کس در میدان حالت سکون نداشت. ما در نیمه اول موفق به خلق موقعیت های خوبی روی دروازه آرسنال شدیم و خوشبختانه قبل از پایان نیمه نخست توانستیم به گل اول هم دست یابیم. من در کل از عملکرد تیمم در بازی امشب رضایت دارم. از نظر من بازیکنان در شرایط خوبی قرار داشتند که این خبر خوشحال کننده ای برای چند بازی باقیمانده تا پایان فصل است.

 

همیشه یک چشم من معطوف به بازی بعدی سیتی است. آیمریک لاپورته برای مدت ها بود در ترکیب سیتی قرار نگرفته بود و به خظر مصدومیت شرایط بازی کردن نداشت. در حال حاضر بازیکنان سیتی بین 50 تا 60 دقیقه می توانند بازی کنند که این راضی کننده است.

 

جنبش مبارزه با نژادپرستی؟ من از اتفاقاتی که در مورد افراد سیاهپوست در دنیا رخ می دهد احساس شدید شرمندگی دارم."

دیدگاه‌ها