کد خبر : 1690300 | 29 خرداد 1399 ساعت 02:51 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: نظرم در مورد داوید لوییز تغییر نکرده است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال ابراز امیدواری کرد شرایط در بازی های بعدی تغییر کند.

آرتتا: نظرم در مورد داوید لوییز تغییر نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت دو بازیکن ارسنال در دقایق ابتدایی به زعم میکل آرتتا مشکلات زیادی برای این تیم در مقابل منچسترسیتی ایجاد کرده است. توپچی ها در اوایل نیمه دوم و با اخراج داوید لوییز 10 نفره شدند و در نهایت 0-3 به سیتی باختند. میکل آرتتا بعد از بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شده است.

 

میکل آرتتا گفت: "غیبت مسوت اوزیل در لیست بازیکنان به علت مسائل تاکتیکی بود و دلیل دیگری نداشت. همه چیز از دقایق ابتدایی گرانیت ژاکا مصدوم شد بد پیش رفت و ما مجبور شدیم برنامه را کمی تغییر دهیم. همیشه اتفاقات احتمالی می تواند مانند امروز رخ دهد و من امیدوارم در 10 بازی بعدی دوباره شرایط اینگونه پیش نرود.

 

1496173

 

شرایط داوید لوییز؟ در رختکن صحبت کرد. داوید لوییز انسانی بسیار صادق است. او با شما صحبت خواهد کرد و در مورد احساسات خود توضیح می دهد. نظر من در مورد داوید لوییز تغییر نکرده و از لحظه حضور من، آنچه داوید لوییز برای تیم انجام داده مهم بوده و نظر من به دلیل عملکرد این بازیکن در مسابقه امشب تغییر نخواهد کرد. شرایط در مورد تمدید قرارداد داوید لوییز تغییر نخواهد کرد و هر اتفاقی قرار باشد رخ دهد در داخل خود تیم خواهد بود.

 

ما در نیمه اول دو فرصت خوب داشتیم و سهخ یا چهار ضد حمله نیز زدیم که می توانست شرایط را برای سیتی دشوار سازد. ما در جریان بازی قرار داشتیم و در نهایت در لحظات پایانی نیمه اول دروازه ما باز شد.

دیدگاه‌ها