کد خبر : 1690301 | 29 خرداد 1399 ساعت 03:02 | 62.8K بازدید | 3 دیدگاه

ساری و افشای دلیل افت رونالدو در دو بازی اخیر

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس از بازی تیمش مقابل ناپولی چندان رضایت ندارد.

ساری و افشای دلیل افت رونالدو در دو بازی اخیر

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در دیدار فینال کوپا ایتالیا مقابل ناپولی در ضربات پنالتی مغلوب شد تا طلسم عدم جام گرفتن مائوریتسیو ساری در فوتبال ایتالیا همچنان پابرجا باقی بماند. سرمربی یوونتوس بعد از بازی مدعی شد تیمش از نظر فیزیکی در موقعیتی آرمانی قرار ندارد و در این مطع سکوت بهترین راه خواهد بود.

 

مائوریتسیو ساری گفت: "در این شرایط نمی توانم چیزهای خیلی زیادی در مورد اوضاع تیم بیان کنم. ما بازی را با برنامه درست آغاز کردیم. البته ما عملکرد فوق العاده ای نداشتیم تا بتوانیم خطرات زیادی ایجاد کنیم، اما نمایش یوونتوس خوب بود اما در نهایت این عصبانیت و ناامیدی است که باقی می ماند.

 

1484290

 

در این مقطع از فصل با مشکلات از نظر فردی دست و پنجه نرم می کنیم. کریستیانو رونالدو، پائولو دیبالا و دیگر بازیکنان بزرگ ما به اندازه گذشته قادر به دویدن هستند، اما فکر می کنم در این شرایط این اوصاع کاملا عادی است.

 

من به بازیکنان چیزی در رختکن نگفتم، همه ما بسیار عصبانی و ناامید بودیم و فکر می کنم حلا بهتر است که ساکت باشیم، ما دیرتر  یا فردا صبح در مورد این دیدار بیشتر با بازیکنان صحبت خواهیم کرد. کسب دو تساوی بدون گل متوالی برای یوونتوس بی سابقه است، اما باید تکرار کنم که به گفته ام اعتقاد دارم. در جریان بازی خیلی تحت فشار قرار می گیریم، روی ارسال ها ضعیف کار می کنیم و زمان ارسال کمتر بازیکنی در جای مناسب خودش قرار گرفته است.

 

عملکرد کریستیانو رونالدو نیز مانند دیگر بازیکنان بود و به نظر من شرایط فیزیکی اجازه نمی دهد او بهترین عملکردش را ارائه دهد که البته این اتفاق طبیعی است."

دیدگاه‌ها