کد خبر : 1690302 | 29 خرداد 1399 ساعت 08:16 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی ریو آوه در کسب امتیاز از بنفیکا؛

اخراجی‌ها و VAR علیه یاران طارمی

ریو آوه در شب گلزنی مهاجم ایرانی‌اش و در دیداری پُر برخورد و جنجالی مقابل بنفیکا شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه در حالی که مهدی طارمی را از ابتدا در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز پنج‌شنبه(به وقت ایران) با تیم بنفیکا دیدار کرد.

 

ریو آوه در دقیقه ۲۶ روی ارسال نونو سانتوس از ضربه ایستگاهی، دفع توپ اشتباه توسط دیگو سوسا، بازیکن حریف و ضربه سر مهدی طارمی موفق شد به گل برسد.

 

1503910

 

در دقیقه ۴۲ بنفیکا دروازه ریو آوه را باز کرد که کمک داور ویدئویی و داور مسابقه این گل را مردود اعلام کردند تا نیمه اول با تک گل مهدی طارمی خاتمه پیدا کند.

 

علی محمد المصراتی، هافبک اهل لیبی ریو آوه در دقیقه ۶۳ بخاطر خطا در میانه زمین و دریافت کارت زرد دوم، از زمین اخراج شد که تنها یک دقیقه پس از آن، بنفیکا روی ارسال نونو تاوارس و گلزنی هریس سفروویچ کار را به تساوی کشید؛ البته این گل در شرایطی صحیح اعلام شد که به نظر می‌رسید دست و بدن بازیکن سوئیسی و تعویضی بنفیکا در آفساید باشد ولی داور با وجود بازبینی ویدئویی این گل را ثبت کرد.

 

نونو سانتوس، بازیکن شاخص ریو آوه در دقیقه ۷۳ به علت خطای شدید و اعلام کمک داور ویدئویی، از زمین اخراج شد تا کار یاران طارمی در ادامه مسابقه سخت‌تر از قبل شود.

 

در دقیقه ۷۹ ضربه سر مهدی طارمی در محوطه جریمه بنفیکا به بازوی فرو، مدافع میانی این تیم برخورد کرد، اما داور در تصمیمی بحث برانگیز تصمیم به ادامه مسابقه داشت و به اعتراض مهاجم ایرانی ریو آوه بی‌توجه بود.

 

1503909

 

مقاومت ۹ نفره ریو آوه در دقیقه ۸۷ شکست و بنفیکا روی توپ ارسالی از کرنر و ضربه سر جولیان وایگل به گل دوم دست یافت.

 

طارمی در دقیقه ۹۰ تعویض شد و ریو آوه هم در دومین دقیقه وقت‌های اضافه هم سومین اخراجی خود در این مسابقه را داد تا در یک دیدار جنجالی و پُر برخورد با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شود و با ۴۱ امتیاز در جایگاه ششم جدول لیگ برتر پرتغال بماند؛ بنفیکا هم با این برد در امتیاز ۶۴ با پورتو برابر شد ولی بخاطر تفاضل گل بهتر به رده اول صعود کرد.

دیدگاه‌ها