کد خبر : 1690307 | 29 خرداد 1399 ساعت 08:56 | 8.1K بازدید | 4 دیدگاه

با قهرمانی پرسپولیس مشکلی نداریم

حمیدوای: بازی را در شهرهای سفید برگزار کنید

مالکشهرخودرو می‌گوید اگر قرار باشد لیگ نوزدهم ادامه پیدا کند، قید فوتبال را خواهد زد.

حمیدوای: بازی را در شهرهای سفید برگزار کنید

به گزارش" ورزش سه" 4 باشگاه خصوصی  تراکتور، شهرخودرو، ماشین سازی و نساجی قرار بود مدارکشان برای انصراف از مسابقات را به سازمان لیگ برتر بفرسند.این تیم ها خواهان لغو مسابقات لیگ برتر هستند و انگار در این زمینه مصمم هم هستند. فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا در این رابطه گفت:"  همه چیز واضح است و شرایط افزایش بیماران مبتلا به کرونا در حال افزایش است. آیا درست است که بازی‌ها در چنین شرایطی برگزار شود و سلامتی کادر فنی و بازیکنان به خطر بیفتد؟ قبلا می‌گفتند حمیداوی به خاطر فرار از پول بازیکنان به دنبال لغو لیگ نوزدهم است اما من ۸۰ درصد قرارداد بازیکنانم را دادم که دیگر چنین حرفی هم زده نشود.

 

وی ادامه داد: دیروز طوماری توسط  بازیکنان ۷ باشگاه به اعتراض به ادامه یافتن لیگ نوزدهم در این شرایط نوشته و امضا شد. به هر حال پناه هر بازیکنی باشگاهش است و وقتی فدراسیون ما را مجبور به بازی می‌کند، ما هم به اجبار از بازیکنان می‌خواهیم به میدان روند و همین باعث شد آن‌ها به صورت مستقیم صدای خود را به گوش سازمان لیگ و فدراسیون برسانند. آن‌ها می‌خواستند مشکل‌شان حل شود و واقعا سلامتی آن‌ها و خانواده‌هایشان در خطر است.

 

مالک شهرخودرو از این که باشگاه بازیکنان را ملزم به امضای چنین نامه‌ای کرده گفت: این نامه پس از امضای بازیکنان ۵ باشگاه به دست تیم من رسید و بازیکنان با اختیار خودشان امضا کردند و ما هم سعی کردیم دخالت نکنیم. نکته جالب در خصوص نامه این است که وقتی نماینده بازیکنان نامه را به سازمان لیگ برده، این سازمان حاضر به گرفتن نامه نشده و بازیکنان مجبور شدند آن را به فدراسیون فوتبال ببرند. حتی باشگاه ماشین‌سازی هم نامه را برای سازمان لیگ اتوماسیون کرده بود اما آن‌ها این گونه رفتار کردند.

 

حمیداوی افزود: من رفاقت قدیمی با بهاروند دارم اما همیشه عملکرد و خروجی فدراسیون علیه من است و نمی‌دانم چه بلایی سر دوستی‌مان آمده است. قانون کمیته انضباطی می‌گوید همیشه چیزی درست است که آن‌ها می‌گویند. ما حرف بدی نزدیم و درخواست داشتیم که مدیران ۱۶ باشگاه لیگ برتری دور هم جمع شوند و یک تصمیم واحد بگیرند. ما هیچ مشکلی با قهرمانی پرسپولیس نداریم؛ مگر بازی‌ها در یک شهری که وضعیت بهتری داشته باشد یا این که بازی‌ها ۴ ماه دیگر برگزار شوند، پرسپولیس قهرمان نمی‌شود؟ سازمان لیگ بودجه پروتکل‌ها را بدهد و همانند جام جهانی تیم‌ها را به یک شهر بفرستد و در عرض ۶۰ روز بازی‌ها را برگزار کنند. معاونت وزارت بهداشت از رییس جمهور درخواست کرده که محدودیت‌ها تشدید شود. ما حاضریم به حرف فدراسیون تمکین کنیم اما آن‌ها هم رعایت کنند و بازی‌ را در شهر سفیدی برگزار کنند.

 

1501189

 

او درباره مسائل مالی تیمش تصریح کرد: فدراسیون بودجه پروتکل‌ها را بدهد تا ما آن‌ها را تامین کنیم. ما وقتی درآمد اصلی خود یعنی پول تبلیعات محیطی را نمی‌گیریم، چگونه می‌توانیم برای پروتکل‌ها هزینه کنیم؛ از ۶۰ میلیارد پول تبلغیات محیطی که بیش از ۳ میلیارد آن سهم ما است، تنها ۴۰۰ میلیون دریافت کرده‌ایم. با هر جدول ضرب و ماشین‌حسابی  آن را محاسبه کنیم، باید خیلی بیشتر از این‌ها می‌گرفتیم. باید قردادها شفاف‌سازی شود تا مظلومیت ما به همه ثابت شود.

 

مالک شهرخودرو در خصوص ویدیویی که از او منتشر شد و او در حال روبوسی با بازیکنان تیمش است، اعلام کرد: بازیکنان ما و کسانی مثل من که در تمرین حاضر می‌شوند، به صورت کامل ضدعفونی می‌شوند. به طوری که لباس من کامل خیس بود. وقتی بازیکنان در تمرین و بازی بارها به هم برخورد می‌کنند، روبوسی من با بازیکنان نیز جزو همان دسته قرار می‌گیرد. وقتی یک باشگاه مثل پارس جنوبی پول تمرین و پرواز کردن ندارد، چگونه می‌تواند پروتکل‌ها را رعایت کند؟

 

حمیداوی در پایان درباره انصراف تیمش از لیگ نوزدهم در صورت ادامه یافتن آن گفت: باشگاه تمکین می‌کند اما من از این فوتبال می‌روم. من سابقه مدیریت در نساجی و شاهین شهرداری بوشهر را داشتم و سابقه فوتبالی من مشخص است. مگر چند مدیر فوتبالی داریم که متوجه این داستان‌ها شود. من فوتبالی بحث می کنم و نگاه فوتبالی دارم و اگر لیگ ادامه پیدا کند، من از فوتبال می‌روم.

دیدگاه‌ها