کد خبر : 1690330 | 29 خرداد 1399 ساعت 10:55 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیز: شکست آرسنال فقط تقصیر من است

داوید لوئیز، مدافع آرسنال اشتباهات متعدد خود در دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی را پذیرفته و گفت مسئول شکست 3-0 توپچی‌ها مقابل سیتی بوده است.

لوئیز: شکست آرسنال فقط تقصیر من است

به گزارش "ورزش سه"، داوید لوئیز، مدافع آرسنال، در جریان دیدار دیروز تیمش مقابل منچسترسیتی کلکسیونی از اشتباهات عجیب و غریب را به نمایش گذاشت و با انتقادهایی بسیار تند روبرو شد. لوئیز در پایان بازی به نقش خود در این شکست اعتراف کرده و گفت مسئولیت این باخت را می‌پذیرد. لوئیساما تایید کرد که مایل است فصل آینده هم به بازی با پیراهن آرسنال ادامه دهد.

 

1503945

 

در بازی دیروز دو تیم، لوئیز برزیلی در دقیقه 24 به عنوان یار تعویضی به میدان فرستاده شد. او سپس با اشتباهی فاحش گل اول سیتی را تقدیم این تیم کرد و در ادامه یک پنالتی به حریف داد و کمی بعد از شروع نیمه دوم از زمین اخراج شد تا کلکسیون اشتباهاتش کامل شود.

 

بعد از این اشتباهات و با توجه به اینکه قرارداد لوئیز با آرسنال در پایان فصل منقضی می‌شود، بسیاری از کارشناسان انگلیسی گفتند که او دیگر در این باشگاه آینده‌ای نخواهد داشت.

 

لوئیز در پایان بازی به اسکای گفت:" مشکل از تیم ما نبود، این شکست تقصیر من بود. مربی ما عالی است و بازیکنان ما امروز عالی کار کردند. همه چیز فقط تقصیر من بود".

 

مدافع برزیلی آرسنال در ادامه گفت:" من در دو ماه گذشته باید تصمیم دیگری می‌گرفتم. ولی این کار را نکردم. مساله قرارداد من مشکل‌ساز بود. نمی‌خواهم از این به عنوان بهانه و توجیه استفاده کنم. این شکست فقط تقصیر من است. همین و تمام. من می‌خواهم در آرسنال بمانم. مربی ما هم این  را می‌داند و می‌خواهد من ماندگار باشم. فعلا منتظریم تا ببینیم تصمیم نهایی چه می‌شود".

 

 

دیدگاه‌ها