کد خبر : 1690351 | 29 خرداد 1399 ساعت 12:43 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی کرگر:

داوید لوئیز آینده ای در آرسنال ندارد

جیمی کرگر، مدافع سابق لیورپول، معتقد است که بعد از نمایش ضعیف داوید لوئیز در دیدار شب گذشته آرسنال مقابل منچسترسیتی، این مدافع برزیلی آینده ای در جمع توپچی ها ندارد.

داوید لوئیز آینده ای در آرسنال ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیز که تابستان سال گذشته از چلسی به آرسنال پیوست، نتوانست در ترکیب توپچی ها نمایش درخشانی داشت و تاکنون 4 پنالتی به حریفان داده است.

او همچنین در شکست 3-0 شب گذشته آرسنال مقابل منچسترسیتی، یک اشتباه منجر به گل داشت، یک پنالتی داد و اخراج شد. آخرین بار کارل جنکینسون، مدافع وستهام، در آگوست 2015 چنین نمایش فاجعه باری در لیگ برتر داشت.

با توجه به اینکه قرارداد لوئیز با آرسنال در این تابستان به پایان می رسد، کرگر معتقد است که این ملی پوش برزیلی دیگر شانسی برای ادامه حضور در امیریتس ندارد.

او به اسکای اسپورتس گفت:" می دانم که کوین دی بروین در آن صحنه خوب کار کرد و برخورد توپ به زمین هم کمی سرعت توپ را زید کرد اما این اتفاق برای داوید لوئیز زیاد رخ می دهد و تعجب برانگیز نیست که او روی نیمکت می نشیند.

 

1503882

 

همانطور که قبل از بازی گفتم، فکر نمی کنم آینده ای برای داوید لوئیز در آرسنال باشد. خیلی ها در مورد تجربه صحبت می کنند. گاهی اوقات تجربه یکی از کیفیت هایی است که بیش از اندازه به آن اهمیت داده می شود. در واقع مسئله این است که شما چقدر خوب هستید. مهم نیست که شما چقدر خوب هستید. داوید لوئیز برای آرسنال زیاد خوب نیست.

فصل بعد یک بازیکن جوان فرانسوی به آرسنال می شود. آنها پابلو ماری را هم خریدند. آنها نیاز دارند که یک مدافع دیگر بخرند. در این شکودران مصطفی و سوکراتیس بازی کردند. آنها هم به اندازه کافی خوب نیستند."

دیدگاه‌ها