کد خبر : 1690354 | 29 خرداد 1399 ساعت 12:40 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

وحشت از مصدومیت شدید مدافع سیتی(عکس)

مصدومیت شدید اریک گارسیا مدافع منچسترسیتی از ناحیه سر، در دیدار دیروز این تیم مقابل آرسنال نگرانی‌هایی بابت سلامت او بوجود آورد.

وحشت از مصدومیت شدید مدافع سیتی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیروز منچسترسیتی و آرسنال که با پیروزی 3-0 سیتیزن‌ها به پایان رسید مصدومیت شدید اریک گارسیا مدافع اسپانیایی منچسترسیتی از ناحیه سر نگرانی‌های زیادی درباره سلامت او بوجود آورد.

 

1503979

 

برخورد اریک گارسیا با هم‌تیمی‌اش ادرسون باعث شد او از ناحیه سر چنان آسیب ببیند که با ورود برانکارد به زمین به بیرون منتقل شود. بازی متعاقب این اتفاق مدتی طولانی متوقف بود و گارسیا قادر به کوچکترین حرکتی نبود.

 

پپ گواردیولا در پایان بازی در پاسخ به سوالهای متعدد خبرنگاران نگران درباره وضعیت گارسیا اعلام کرد او به هوش آمده و شرایط بهتری دارد.

 

1503978

 

گواردیولا در پاسخ به سوالهای خبرنگاران نگران در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت:" اریک به هوش آمده و نسبت به محرک‌ها واکنش نشان داده. ولی باید منتظر بمانیم. او الان به هوش آمده و این علامت خوبی است. به نظرم او به معاینات بیشتری نیاز دارد و احتمالا باید در بیمارستان بستری شود".

 

گارسیای 19ساله پیش از برخوردش با ادرسون در جریان دیدار سیتی مقابل آرسنال عملکرد خوبی داشت و در قلب خط دفاعی سیتی در کنار آیمریک لاپورت می‌درخشید.

دیدگاه‌ها