کد خبر : 1690356 | 29 خرداد 1399 ساعت 13:00 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال سه ساعت پیش از بازی سوار هواپیما شد!

گری نویل از تصمیم عجیب تیم آرسنال برای پرواز دیرهنگام از لندن به منچستر انتقاد کرده و آن را عامل دو مصدومیت شدید در 20 دقیقه اول بازی دانست.

آرسنال سه ساعت پیش از بازی سوار هواپیما شد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیروز در ورزشگاه اتحاد مهمان منچسترسیتی بود و این بازی را با نتیجه 3-0 به حریف واگذار کرد. دو مصدومیت زودهنگام بازیکنان آرسنال در این بازی انتقادهای زیادی به این تیم وارد کرده و از جمله گری نویل می‌گوید از برنامه سفر تیم آرسنال به شهر منچستر که به عقیده او عامل این مصدومیت‌ها بوده شگفت‌زده است.

 

1503982

 

میکل آرتتا و شاگردانش دیروز پیش از آنکه به سمت منچستر حرکت کنند ابتدا در فرودگاه استنستد لندن ناهار خوردند و بسیار دیرهنگام، ساعت 5 بعد از ظهر به وقت محلی، تنها سه ساعت پیش از شروع مسابقه به سمت شهر منچستر پرواز کردند. این تاخیر باعث شد هواپیمای حامل آرسنال در هوایی طوفانی به آسمان منچستر برسد و فرودی سخت را تجربه کند.

 

هوای طوفانی در جریان بازی دو تیم هم ادامه داشت و یکی از عوامل تاثیرگذار بر اتفاقات این بازی بود.

 

1503983

 

گری نویل در گفتگو با شبکه اسکای در این باره گفت:" راستش وقتی برنامه زمان‌بندی سفر آرسنال را شنیدم شگفت‌زده شدم. پرواز با هواپیما سه ساعت قبل از شروع مسابقه خیلی عجیب است. به خصوص در آن شرایط که احتمال وقوع طوفان در منچستر می‌رفت".

 

نویل در ادامه صحبتهایش گفت:" بله شکی نیست که سوار هواپیما شدن سه ساعت پیش از شروع مسابقه در یک شهر دیگر اصلا درست نیست".

 

 

دیدگاه‌ها